עפולה מציגה בשנית: ריצת לילה לאור ירח

מחלקת הספורט בעיריית עפולה מביאה לכם חוויה ספורטיבית בימי הקיץ המרנינים. עשרות משתתפים כבר הבטיחו את הגעתם. 400 המשתתפים הראשונים  אשר  יגיעו לשטח הכינוס יקבלו חולצות איכותיות של האירוע

 

בימים אלו מחלקת הספורט עובדת במרץ על אירוע ריצת ליל הירח השנייה בעפולה שתתקיים באנדרטת חטיבת כפיר מול הפארק העירוני ביום חמישי 18.8.16 החל משעה 19:45 התכנסות וזינוקים ב-20:30.
בריצת ליל הירח הראשונה בעפולה שהתקיימה בשנה שעברה נטלו חלק כ- 500 משתתפים ולאור ההצלחה הרבה והפידבקים הטובים הוחלט בעיריית עפולה לייצר המשכיות ומסורת לאירוע זה.
המשתתפים באירוע יכולים לבחור במגוון מסלולי ריצה או הליכה לבחירתם, המסלול הארוך ביותר הוא 10 ק"מ ובו יש אפשרות לריצה בלבד. במסלול זה יש היבט תחרותי בנוסף להיבט העממי ושלושת המנצחים במקומות הראשונים יזכו בפרסים יקרי ערך מתנת מתחם פרנדלי עמק סנטר.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


 

כמו כן ישנם שני מסלולים עממים נוספים של 5 ו3 ק"מ שמיועדים גם לריצה וגם להליכה לפי רצונו של כל משתתף. בנקודת ההתכנסות יבוצע רישום של כל משתתפי האירוע ובסיום יוגרלו פרסים לזוכים שנרשמו. כמו כן יחולקו כ-400 חולצות איכותיות לראשונים שיירשמו לאירוע.
המסלולים מעגליים ויוצאים לכיוון השדות המערביים עד לחזרה לנקודת הזינוק ומתאימים למשפחות וילדים, לאורכם יהיו נקודות מים לשתייה.מומלץ להצטייד בפנס ראש, נעלי ריצה ובמצב רוח טוב.
מנהל מחלקת הספורט עודד פרל מוסיף: אנו מזמינים את כולם להשתתף בחוויה ספורטיבית מהנה,המשלבת מסלולים של ריצה והליכה ומיועדת גם לרצים תחרותיים וגם לפן העממי לספורט לכולם, ללא עלות כספית. האירוע מאוד מושקע ואני רוצה להודות לשותפים שלנו מועדון חמש מאות וואט עמקים, מתחם פרנדלי עמק סנטר ו "עיר ללא אלימות".