עפולה: ממועמדת לירידה לקבוצת פלייאוף לגיטימית?

אבי חכם בטור אישי ל"עמקניוז": הפועל עפולה, קבוצת צמרת לגיטימית בשנים האחרונות, מצאה את עצמה בסיטואציה עגומה בתום הסיבוב הראשון, כשהיא בתחתית הטבלה עם 10 הפסדים ו-3 ניצחונות. האם סימונס, אלן, רוזנברג וקופרברג יביאו את הישועה? ימים יגידו

הפועל עפולה, קבוצת צמרת לגיטימית בשנים האחרונות, מצאה את עצמה בתום הסיבוב הראשון בסיטואציה עגומה, כשהיא נלחמת על חיה בלאומית (10 הפסדים ו-3 ניצחונות).
עבדכם הנאמן, אשר זיהה ביחד עם חלק מאוהדי הקבוצה את הנולד עוד בטרם החלה הליגה, ראה בתקופה האחרונה איך שהנבואה מתגשמת. בחירה לקויה של שחקנים (ללא שום שחקן עוגן משמעותי בליגה) בתוספת 'נפילה' בבחירת הזרים-הביאו את הקבוצה לעמדה ממנה יורדים ליגה.
ייאמר לזכות יו"ר האגודה יוסי מלכה שנטל על עצמו את האחריות ובתקופה האחרונה שקד בלהט על מנת להפוך את הקערה על פיה תוך הכנסת יד עמוק לכיס ובסבירות גבוהה גם בחריגה מהתקציב.
לאחר שהפכו כל אבן בליגת העל והלאומית הצליחו בעפולה לבצע כמה החתמות רציניות, שעשויות להחזיר את הקבוצה למסלול.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


נתחיל עם הסנטר ג'ף אלן (31, 2.01) שחזר לסיבוב נוסף בעמק. אלן פתח את העונה בהפועל ת"א, העמיד ממוצעים של 10.8 נקודות ו- 8.3 ריבאונדים לערב, אבל לא התחבר שם מבחינה חברתית. בעפולה, תחנתו הראשונה בליגה הלאומית בארץ, מקווים להפיק ממנו את המירב במטרה לתת סיבוב שני מוצלח יותר. לצידו צירפו את טרה סימונס הוותיק והמנוסה שעבר קילומטראז' רציני בכדורסל הישראלי ומאז הגעתו עפולה רשמה שני ניצחונות.
מי שעוד יכדרר בבירת העמק עד סוף העונה הוא סנטר נבחרת העתודה של ישראל דניאל קופרברג (21, 2.06), שמגיע ממכבי חיפה וישחק בכרטיס כפול. בנוסף צירפו את אלכס רוזנברג ששיחק בעונה שעבר בקרית גת ופתח את העונה הנוכחית בהרצליה.
לטעמי עדיין עפולה זקוקה לישראלי משמעותי בעמדת הרכז. עם זאת, נראה כי הקבוצה הנוכחית, שעברה מהפכה רצינית, שונה בתכלית מהקבוצה שפתחה את העונה. לכו תדעו, אולי ממועמדת חזקה לירידה היא תהפוך לקבוצת פלייאוף לגיטימית