עפולה: מכשירים את שגרירי העתיד

בימים אלה פתחה מחלקת הנוער של עיריית עפולה את ההרשמה לקורס 'שגרירי העתיד' בשיתוף משרד החוץ שמטרתו להכשיר את דור העתיד של הדיפלומטיה וההסברה הישראלית. צילום: דוברות עיריית עפולה

איש התקשורת אליאב בטיטו מרצה לבני הנוער בעפולה בנושאי הסברה

מכשירים את שגרירי העתיד: מחלקת הנוער של עיריית עפולה תיפתח בקרוב קורס יוקרתי בשם "שגרירי העתיד" של משרד החוץ שמזמין את בני הנוער להצטרף לדור העתיד של הדיפלומטיה וההסברה הישראלית ומטרתו בין היתר לגייס את בני הנוער בעפולה להסברה הבינלאומית. כחלק מתכני הקורס ייהנו בני הנוער שיירשמו מתכנים בנושאי הסברה, דיפלומטיה ציבורית, היכרות ומיפוי האתגרים התדמיתיים של מדינת ישראל, כלים להתמודדות עם הסברה ברשתות החברתיות, כלים לביצוע הסברה אפקטיבית בארץ ובעולם, יזמות חברתית, הסיפור האישי מול הסיפור של ישראל ועוד.
הקורס מיועד לתלמידי כיתות י'-י"ב תושבי עפולה והוא יתקיים במרכז הנוער ברחוב שוהם 10 בשכונת רובע יזרעאל ובסיומו יקבלו התלמידים תעודת מטעם משרד החוץ. כמו כן יצטרפו בני הנוער לכנס ארצי של משרד החוץ בהשתתפות נציגים ודיפלומטים של המשרד.
מנהל מחלקת הנוער, חנן בן דוד, אמר השבוע: "ההרשמה לקורס היוקרתי כבר החלה ואנו צופים שהיא תיסגר בימים הקרובים. לאחרונה קיימנו הרצאה בנושא עם בן העיר אליאב בטיטו שמוביל יוזמה של הסברה אזרחית ברמה הלאומית והבינלאומית והמטרה של הקורס הנ"ל היא להמשיך לחשוף את בני הנוער לתכנים איכותיים של משרד החוץ העוסקים בהסברה ודיפלומטיה והם רלוונטיים מאוד לימים אלה".

לפרטים והרשמה יש להתקשר למחלקת הנוער בטלפון: 053-7289188.