עפולה: מושכים עד ינואר

שלומי אלבז בטור אישי לעמקניוז: "בנקודת הזמן הנוכחית לומר את צמד המילים 'ליגת העל' זו אשליה, שלא לומר הזוי. המציאות היא שאם "השקט" הזה יימשך וכולם מסביב ימשיכו להשלות את עצמם וישדרו ש"יהיה בסדר", אז הדרבי עם השכנה מהגלבוע יגיע מוקדם מהצפוי"

אוהדי הפועל עפולה היקרים, יש לי בשורה בשבילכם- אתם יכולים לוותר על משחקי קבוצתכם האהודה עד לחודש ינואר. עוד משחק חלף לו, עוד משחק חלש

שלומי אלבז - בטור אישי
שלומי אלבז – בטור אישי

להפליא שגם אם נתאמץ באמת – יהיה קשה לשאוב ממנו ולו מעט אופטימיות. אבל מה זה משנה? יש את חודש ינואר. זהו צמד המילים שאנו שומעים עוד מהקיץ.

• זה הזמן לקבל החלטות

עם מאזן עלוב של שני ניצחונות ב – 10 משחקים וכשהקבוצה מגרדת את הקו האדום – חברי הנהלה יקרים, זהו הזמן שלכם לקבל החלטות. לא בעוד שבועיים, לא בחודש ינואר, אלא כאן ועכשיו. זה נחמד לשדר ססמאות אופטימיות כדוגמת "הכל יהיה בסדר", "הקבוצה תתחבר", אבל המציאות הנוכחית היא הרבה יותר מדאיגה ומחייבת מציאת פתרונות מיידים.
אחרי 10 מחזורים אפשר לומר בפה מלא: הפועל עפולה היא קבוצה לא מגובשת, חסרת אנרגיות וכיוון, וריח חזק של כישלון נודף מהקבוצה של ניסן יחזקאל.

 

 


בנקודת הזמן הנוכחית לומר את צמד המילים "ליגת העל" זו אשליה, שלא לומר הזוי. המציאות היא שאם "השקט" הזה יימשך וכולם מסביב ימשיכו להשלות את עצמם וישדרו ש"יהיה בסדר", אז הדרבי עם השכנה מהגלבוע יגיע מוקדם מהצפוי.


 

שפת הגוף של שחקני עפולה בתום התיקו מול אחי נצרת שידרה לחץ ומבוכה. בימים אלו השחקנים כבר לא נהנים מכדורגל, והאשמה לא נופלת רק על מאמנם, התחושה היא שהם לא מצליחים להביא את היכולת המקצועית לה מצפים בהנהלת הקבוצה, בטח מהשחקנים הבכירים אותם הביא ניסן יחזקאל.

היום קבוצתו של אבו סובחי תגיע לאצטדיון בעפולה עילית כשהיא לוהטת. האם ניצחון עפולאי יוציא אותה לדרך חדשה? ומה יהיה במקרה של הפסד? התשובות בינואר.