עפולה – נשר: מהמשחקים המבישים שנראו בלאומית. טור אישי

זיו אמויאל בטור אישי לעמקניוז: "אייל לחמן אמר אחרי המחזור הראשון (3:3 מול קטמון) שאנחנו הולכים לחזות השנה ב"ליגה לאומית ברמה שלא נראתה מעולם". מרשים המשפט הזה, אבל הכל כנראה בעיני המתבונן". וגם יש לו מה לומר על מלחמת סוכני השחקנים ואתרי הספורט

 

מאמן הפועל עפולה, אייל לחמן, אמר אחרי המחזור הראשון (3:3 מול קטמון) שאנחנו הולכים לחזות השנה ב"ליגה לאומית ברמה שלא נראתה מעולם". מרשים המשפט הזה, אבל הכל כנראה בעיני המתבונן. מבט אל מחזור הפתיחה הראה שחוץ מהניצחון המצוין של הפועל ר"ג על לוד, 7 מ-8 המשחקים הסתיימו בתוצאות תיקו: 3 של 0:0, 3 של 1:1 וה-3:3 של בירת העמק עם בירת ישראל.

לא יודע אם תוצאת תיקו היא מדד לרמה גבוהה, אבל לא נראה לי שבהכרח. אגב, ישר אחרי המשפט שהזכרתי למעלה, הגיע אחד מהמשחקים המבישים שנראו בתולדות הליגה הלאומית, 0:0 משמים עם נשר. לחמן, רגוע עם ההצהרות.

• מלחמת סוכני השחקנים ואתרי הספורט

עזבו את מלחמת דעא"ש, ותרו על הטרור האיסלאמי שמשתלט על העולם ותתנתקו גם מהטבח שמתרחש בסוריה-המלחמה של 2016 היא מלחמת סוכני השחקנים ואתרי הספורט של הליגות הנמוכות. באחת מתוכניות הטלוויזיה שאני מגיש בשידור חי בפייסבוק, טענתי שמה שמתאים לליגת העל ולליגות אירופה- ממש לא מתאים לליגה א'. ומי נפגע מזה? כמובן, קוראי הכתבות מצד אחד והשחקנים כמובן מצד שני.

כך זה נראה כלפי חוץ: סוכנות שחקנים אחת שעובדת עם אתר 'גולר', אחרת שעובדת עם אתר 'דאבל פס'. לא תשמעו בשום אתר על יריביו, וגם השחקנים (המסכנים) המיוצגים לא יזכו לחשיפה הולמת. וחבל. מישהו ייתן את הדעת על הדבר הזה בשלב מסוים של החיים שלנו?