עפולה מוכנה לדרבי: "הולך לנו במשחקים מול נצרת עילית"

בעפולה מקווים לשמור על הסטטיסטיקה החיובית במשחקי הדרבי מול נצרת עילית (ב', 18:30). המנכ"ל תומר רחמים: "לא זוכר מתי בפעם האחרונה הפסדנו לנצרת עילית. מקווים לשמור על הסטטיסטיקה". שחקן בקבוצה: "מדובר בצומת דרכים עבורנו. אם ננצח-נהיה בצמרת, ואם נפסיד נהיה בבעיה רצינית". עפולה תחסר את גולדמן המורחק, וככל הנראה את סולארי הפצוע

הפועל עפולה תארח היום (ב', 18:30) את הפועל נצרת עילית לדרבי מסקרן, שינעל את המחזור ה-9 בליגה הלאומית.

למרות פערי הרמות הדי בולטים הן בתקציב והן בציפיות, בסך הכל שלוש נקודות מפרידות כרגע בין הפועל עפולה היומרנית (10 נקודות) לנצרת עילית שמדורגת במקום ה-14.

הקבוצה של ניסן יחזקאל מגיעה לדרבי עם מאזן מאכזב שלא ממש תואם את רף הציפיות. עד כה היא רשמה 2 ניצחות, 2 הפסדים ו-4 תוצאות תיקו.
עם זאת, בקבוצה נשמעו שבעי רצון מהעובדה שבמשחק האחרון הצליחו לחלץ נקודה מול מכבי הרצליה, וזאת למרות החיסרון המספרי, כאשר נתנאל גולדמן הורחק במחצית הראשונה.

מנגד, הקבוצה של עופר טלקר פתחה את העונה בצורה מזעזעת (4 הפסדים), אבל בארבעת המחזורים האחרונים היא מגלה שיפור ניכר ביכולת, והשיגה 7 נקודות מתוך 12 אפשריות.
ניצחון במשחק הזה ישווה את מספר הנקודות של נצרת עילית לזה של עפולה וכמובן יעניק לה גם דחיפה מוראלית לקראת ההמשך.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


 

המדליסט האולימפי, אריק זאבי מכין את את שחקני הפועל עפולה להתמודדויות המנטליות
המדליסט האולימפי, אריק זאבי מכין את את שחקני הפועל עפולה להתמודדויות המנטליות

כך או כך, מאז שעפולה עלתה ללאומית המפגשים מול הפועל נצרת עילית כמעט תמיד הוכרעו לטובת העפולאים. מנכ"ל הפועל עפולה, תומר רחמים: "בשלושת המשחקים האחרונים הקבוצה נמצאת בקו שיפור. אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה נצרת עילית ניצחה אותנו במסגרת רשמית. אני מקווה שהסטטיסטיקה הזו תישמר גם אחרי הדרבי הקרוב".


כחלק מהרצון העז של ההנהלה להוריד את מפלס הלחץ במועדון, השחקנים והצוות המקצועי יצאו ביום שני האחרון לחצי יום גיבוש בחמי טבריה, ובהמשך התכנסו לארוחת צהריים משותפת. ביום רביעי השחקנים גם נהנו מהרצאה מרתקת של הג'ודוקא לשעבר והמדליסט האולימפי, אריק זאבי, שבא להרצות בפני השחקנים בנושא התמודדות עם משברים וכן הצבת יעדים. "הייתה הרצאה מהנה ומרתקת", התלהב שחקן בקבוצה.

בתוך כך, ניסן יחזקאל יחסר בדרבי את נתנאל גולדמן המורחק, וככל הנראה שגם את דויד סולארי הפצוע שנמצא בספק למשחק. שחקן בעפולה אמר לקראת המשחק: "המשחק הזה הוא בבחינת צומת דרכים עבורנו. אם ננצח בו, אז אנחנו נתקרב לצמרת. מצד שני אם נפסיד בו אז אנחנו נהיה בבעיה רצינית כי נתקרב מאוד לקו האדום.
בשנתיים האחרונות לעפולה הלך די טוב במשחקים מול נצרת עילית, ואנחנו מקווים שזה יקרה גם הפעם".