עפולה לקראת חצי גמר גביע הטוטו: "מעמד מכובד, רוצים להיות בגמר"

דריכות גדולה בעפולה לקראת מפגש חצי גמר גביע הטוטו מול אחי נצרת (מקום שני בליגה) שייערך מחר (ג') באצטדיון בנשר. עפולה תחסר את טויוטו ומזרחי הפצועים. גורם בקבוצה: "מערב ליוקרה, ניצחון במשחק הזה יכול לעזור גם לקופה הריקה של המועדון"

הפועל עפולה תעמוד מחר (ג') באחד מרגעי השיא שלה בעונה הנוכחית בשעה שתתמודד מול השכנה אחי נצרת במסגרת חצי גמר גביע הטוטו, במשחק שייערך באצטדיון העירוני בנשר.
הפועל עפולה, שבשלב הקודם דילגה על ראשון לציון עם ניצחון 0:1, תחסר במשחק מול הירוקים את עמית מזרחי ודוד טויטו הפצועים. הקבוצה של אופיר חיים, שמדורגת כעת במקום ה-11 בטבלה עם 8 נקודות ב-8 משחקים, מגיעה אחרי תיקו מאופס ביום שישי מול מרמורק.
אחי נצרת, לעומת זאת, מגיעה אחרי תבוסה כואבת (0:4) במשחק העונה מול הפועל כפר סבא ותנסה לתקן את הרושם מהמשחק האחרון. הקבוצה של אדהם הדיה מציגה עד כה יכולת טובה ולא בכדי הקבוצה מדורגת במקום השני בטבלה עם מאזן של 18 נקודות ב-8 משחקים.
אגב, שתי הקבוצות שיחקו יחד בבית המוקדם ובמפגש ביניהן שנערך באצטדיון בעפולה אחי נצרת ניצחה אז 4:2, אבל עפולה שיחקה עם סגל דליל במיוחד.
בהפועל עפולה מורגשת דריכות גדולה לקראת המשחק. אחד השחקנים אמר: "מדובר במעמד מכובד. כולם יתנו את המקסימום בכדי להגיע לגמר. אחי נצרת יריבה חזקה מאוד אבל אנחנו לא פראיירים".
גורם במועדון הוסיף ואמר: "מעבר לכבוד וליוקרה, ניצחון במשחק הזה יביא עימו גם סכום כסף מכובד. מצטרך חשוב עבור הקופה הריקה של המועדון".