עפולה: "כשמנצחים-כל העכברים חוזרים לחורים שלהם"

שני ניצחונות רצופים, על קרית גת וראשון לציון, החזירו מעט צבע ללחיים של שחקני ואוהדי הפועל עפולה, שסבלו באחרונה לא מעט בגלל התוצאות המאכזבות.

הפסימיות הקודרת שליוותה בתקופה האחרונה את הקבוצה, ושנבעה בגלל התוצאות המאכזבות וגם בגלל כל מיני אינטריגות בחדר ההלבשה, התחלפה השבוע באופטימיות זהירה. השחקנים, שלאחרונה נשמעו מתוסכלים ובעיקר אובדי עצות, שינו השבוע את הטון בצורה קיצונית.
"השחקנים חזרו לחייך, המאמן מרגיש יותר בנוח וההנהלה שיחררה לחץ כבד", כך סיפר השבוע שחקן במועדון, "עברנו תקופה קשה מאוד, אבל בשבוע האחרון הייתה אווירה מצוינת שהזכירה לי את מה שהיה בעונה שעברה. חברי ההנהלה ובמיוחד מנהל הקבוצה מומי כהן נותנים לנו הרבה מאוד מחוץ למגרש, ומגיע שנחזיר להם על המגרש".

גם היו"ר דני אסולין שיחרר אנחת רווחה: "יש שינוי חיובי מאוד באווירה מסביב. אני תמיד טענתי שיש לנו קבוצה מצוינת עם השחקנים הכי טובים בליגה. אני מקווה ששני הניצחונות האלה יוציאו אותנו לדרך חדשה".

גורם אחר במועדון אמר בנימה עוקצנית: "אני לא צריך לספר לקוראים כמה 'נשמות טובות' יש סביב הקבוצה, כאלה שמחכים רק לנפילה של המועדון. לשמחתי, שני הניצחונות האלה החזירו את העכברים לחורים שלהם וגם החזירו את השקט למועדון".

 

• שביעות רצון ממאיר כהן, שאוט ומזרחי

הקבוצה השיגה במחזור האחרון ניצחון דרמטי על ראשון לציון, לאחר שהפכה פיגור לניצחון 2:1, משערים של יובל שאוט (50) ומתיאס מרטין (90). שביעות רצון במועדון מהשוער מאיר כהן, שהפגין יכולת טובה במשחק ומנע שני שערים בטוחים, ומיובל שאוט שכבש את שערו השביעי העונה בכל המסגרות ונראה כי חוזר לעצמו. עוד שחקנים שזכו למחמאות: מתיאס מרטין שלא הפסיק לרוץ במשחק, והקשר הצעיר והמוכשר עמית מזרחי, שנכנס כמחליף וסיפק בישול נהדר שהוביל לשער הניצחון.

 

• "חלק מהשחקנים רצו להשתתף בעלויות המלון"

אחרי שני ניצחונות רצופים שהפיחו תקווה מחודשת בשחקנים, בהפועל עפולה לוקחים את המשחק היום (ו', 15:00, אצטדיון טדי) מול קטמון כקרש קפיצה ליציאה מהמשבר בליגה. "ניצחון שלישי רצוף יוציא אתנו באופן רשמי מהמשבר. אנחנו בהחלט מסוגלים לעשות את זה ומקווה שנעמוד במשימה", אמרו במועדון.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


 

כחלק מההכנות לקראת המשחק והרצון לשפר את הגיבוש בין השחקנים, הקבוצה יצאה אתמול (ה') למלון בירושלים, כשעל פי התוכנית השחקנים גם יבקרו בכותל. היו"ר דני אסולין אמר: "היה לנו חשוב שהקבוצה תצא למלון בכדי שהשחקנים יגיעו ברמת מוכנות גבוהה יותר. חלק מהשחקנים אף רצו להשתתף בעלויות, אבל סירבנו לכך בתוקף".

 

• חוזרים לפנטז על עלייה?

נכון לעכשיו 7 נקודות בלבד מפרידות בין עפולה למקום השני (מכבי הרצליה), ממנו עולים לליגה הבכירה בתום העונה. עפולה תשחק היום בחוץ מול קטמון, שמגיעה במומנטום שלילי אחרי שהשיגה נקודה אחת בארבעת המחזורים האחרונים. ניצחון במשחק הזה, כך סבורים במועדון, יאותת על חזרה רשמית של עפולה לעבר מאבקי הצמרת.