עפולה – כדורסל: "אנחנו מרגישים מוכנים לפתיחת העונה" 

עירוני הפועל עפולה מסיימת השבוע את תקופת ההכנה לליגה. הקבוצה העפולאית השאירה את המאמן רועי פרל ובנתה קבוצה צעירה ואנרגטית כפי שמוכיחים עד כה משחקי האימון.

הסגל הישראלי כולל את עמית גרשון שמתחיל עונה שלישית בקבוצה, אוראל לב שעלה עם גלבוע בשנה שעברה, עומר טל שהיה דומיננטי בהפועל מגדל העמק ורון סבג שיוצא לראשונה מהגליל ונוחת היישר בביתר העמק. את הסגל הישראלי משלימים תום סלוצקי שבמשחקי ההכנה מפגין יד קטלנית מחוץ לקשת, נתנאל ארצי שחקן נבחרת העתודה ואליה סרור המקומי, שחזר אחרי עונת השאלה בקרית אתא ובתקופת ההכנה הוא מפתיע במשחק לחימה חסר פשרות.
כן מופיעים בסגל הקבוצה מוריאל לוטאטי המוכשר ורון גוברמן מקבוצת הנוער ואיתי וינטראוב וגל ויונטה בוגרי מחלקת הנוער של עמק יזרעאל. למאמן רועי פרל הצטרף עוד נציג של עמק יזרעאל, מאמן הבוגרים בעונה שעברה עודד הנדלר שיעזור לרועי פרל בעונה הקרובה.

מאמן עפולה רועי פרל עם שני הזרים שלו. בינתיים נראה בינגו
מאמן עפולה רועי פרל עם שני הזרים שלו. בינתיים נראה בינגו

בגזרת הזרים עשתה הקבוצה את אחת ההחתמות המשמעותיות של הליגה כשהחזירה לעמק את דימיטריוס טרידוול, הזר המצטיין שעלה בעונה שעברה עם גלבוע/גליל לליגת העל. טרידוול היה פצוע בשבועיים הראשונים של ההכנה והולך ומשתפר ככל שההכנה מתקדמת.
ג'יילן קאנון, הזר השני הגיע מהליגה המקסיקנית וכרגע נראה כי הוא גם בינגו של המאמן רועי פרל. במהלך ההכנה ניצחו העפולאים פעמיים את קריית אתא ואת הפועל מגדל העמק חיפה וקריית גת מליגת העל. ההפסד היחיד הגיע מול קבוצת הכוכבים של נס ציונה וגם זאת לאחר משחק צמוד ומותח בנס ציונה.
ביום חמישי הבא תחל הקבוצה את עונת 2016/17 בצורה רשמית עם משחק גביע בקרית אתא. "יש לנו סגל שחקנים טוב. אנחנו מרגישים מוכנים לפתיחת העונה, ומקווים לפתוח את העונה ברגל ימין", אמרו במועדון.