עפולה: כדורגל כבר לא מפצחים 90 דקות

אוהדים את הפועל עפולה בכדורגל? רגע לפני שעונת הכדורגל 2017-2018 יוצאת לדרך, משתלב האצטדיון בעיר בפיילוט במסגרתו תיאסר אכילת גרעינים ביציעים. עמית אשכנזי, מנהל המתקן: "כמו שמובן לכל שלא מפצחים גרעינים במופע בהיכל התרבות – כך אנחנו מבקשים להימנע מפיצוח גרעינים במגרש"

האצטדיון העירוני בעפולה זוכה בשנים האחרונות למחמאות מכל מי שמתארח בו. החל בקבוצות הליגה הלאומית שמגיעות למשחקים, המשך באנשי ערוץ הספורט שמציינים בשידורים את משטח הדשא הנהדר ואת הסדר והניקיון ועד אנשי ההתאחדות שהחליטו לקיים משחק של אחת מהנבחרות הצעירות במתקן המרשים.
עמית אשכנזי שמנהל את המתקן ביד רמה מבנייתו ועד היום הודיע השבוע כי האצטדיון העירוני בעפולה נכנס לפיילוט ניסיון עם האצטדיונים הגדולים בארץ, כמו סמי עופר בחיפה, המושבה בפתח תקווה, טוטו טרנר בבאר שבע, האצטדיון בנתניה ועוד, שעיקרו הוצאת הגרעינים ממגרשי הכדורגל.

היציע הביתי של הפועל עפולה. צוות האיצטדיו מבקש להעניק חוויית צפייה ברמה גבוהה אבל ללא פיצוחים. ומה חושבים על כך הצופים?

אשכנזי הסביר השבוע כי הוא וצוותו משתדלים להעניק לכל מי שמגיע לאצטדיון חוויית צפייה ברמה הגבוה ביותר, "כמו שמובן לכל שלא מפצחים גרעינים במופע בהיכל התרבות כך אנחנו מבקשים להימנע מפיצוח גרעינים במגרש הכדורגל ושמירה על אסתטיקה וניקיון של המתקן".
אשכנזי לא מודאג מתגובות האוהדים ואומר כי הוא מאמין שהאוהדים ידעו להעריך את השמירה על ניקיון המגרש וההרגשה הנהדרת בישיבה במתקן מסודר ונקי. הוא ציין כי לקראת העונה שבפתח הוא מאחל הצלחה לעירוני הפועל עפולה ומקוו