עפולה: יחזקאל סיים את דרכו. דורה, לנדאו וסער מועמדים

אחרי מופע ליצנות ואינספור גרסאות סותרות בין חברי ההנהלה, ראשי הפועל עפולה קיבלו החלטה להיפרד מהמאמן ניסן יחזקאל שהבוקר עוד העביר אימון בקבוצה. המועמדים להחליפו: שלומי דורה, גילי לנדאו וברוך סער מועמדים. בקבוצה גיששו גם אצל הוכנבוים, שכנראה דחה את ההצעה. שחקן בקבוצה: "שערורייה מה שקורה פה"

הכתובת הייתה על הקיר: בעקבות התוצאות המאכזבות החליטו היום בהפועל עפולה להיפרד סופית מהמאמן ניסן יחזקאל, שהבוקר נפגש עם הנהלת המועדון, ולאחר הפגישה גם העביר את האימון בקבוצה כרגיל.

ביממה האחרונה נפוצו הדיבורים סביב עזיבתו האפשרית של המאמן, אולם גורמים שונים בהנהלה, שיש ביניהם כנראה מתיחות גדולה וחילוקי דעות, מסרו גרסאות סותרות. כך או אחרת, ולמרות כל הודעות הגיבוי במאמן, שבדיעבד התבררו כבדיחה עצובה, בהנהלת עפולה הוציאו לפני דקות אחדות הודעה רשמית על סיום דרכו של יחזקאל בקבוצה. "לפני המשחק נגד הפועל פ"ת פנה המאמן להנהלת המועדון בבקשה לעזוב את המועדון. הנהלת המועדון החליטה לענות לבקשתו לאחר הגעתו של נשיא הקבוצה מחופשתו. בשיחה שהתקיימה היום הגיעו הצדדים לסיכום על הפסקת עבודתו. הנהלת המועדון מאחלת למאמן הצלחה בהמשך דרכו וכרגע פניה בחיפוש אחרי מאמן", כך נכתב בהודעה הרשמית של המועדון.

• "אני אוהב אתכם ומאמין בכם"

המאמן יחזקאל, עצמו, שלח הודעה לשחקנים ובה כתב: "אני אוהב אתכם ומאמין בכם". שחקנים בקבוצה לא התפלאו על הפסקת עבדותו של המאמן אבל כן הביעו השתוממות נוכח ההתנהלות השכונתית של ההנהלה לגבי הצורה שבה התקבלה ההחלטה בעניין המאמן. "מה שקרה בעפולה זה שערורייה", אמר שחקן בכיר במועדון, "יד ימין לא יודעת מיד שמאל. מה שהולך פה זה קרקס. לא פלא שהקבוצה לא מצליחה".

בתוך כך, מספר מאמנים הוזכרו כמועמדים להחליף את ניסן יחזקאל והם: שלומי דורה, גילי לנדאו וברוך סער. אגב, בקבוצה גם גיששו אצל מאמן הפועל עכו ירון הוכנבוים, וזה כנראה דחה את ההצעה.