עפולה: יום שני למען התושב במחלקת הגביה בעיר

הצטברות של פניות במחלקת הגבייה העירונית בעפולה הובילה להחלטה לקבוע את יום שני כיום ללא קבלת קהל, זאת במטרה שעובדי המחלקה יתפנו לחזרה לפניות התושבים והענקת שירות שוטף

העיר עפולה חצתה כבר מזמן את רף 50 אלף התושבים ואחת המחלקות שחשות את הגידול "על בשרן", היא מחלקת הגביה העירונית, שנפח הפעילות בה גדל בצורה ניכרת בשנים האחרונות.
לצד השירות הניתן לתושבי העיר בקבלת הקהל לאורך כל ימי השבוע, נתקלו עובדי המחלקה בהצטברות של פניות של תושבים למחלקה, כשזמן ההמתנה לתשובה עלה ככל שעלתה כמות התושבים.
בשבועות האחרונים הוחלט בשורת פגישות בין מנכ"ל העירייה רפאל כהן, גזבר העירייה יצחק שריקי ומנהלת ההכנסות העירונית אתי דימרי, כי יש צורך ביום שבועי בו יהיו עסוקים עובדי המחלקה במתן שירות לפניות תושבי העיר וחזרה אל כל מי שפנה למחלקה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בעצה משותפת הוחלט כי ביום שני, יום בו אין קבלת קהל בוועדה לתכנון ובנייה, לא תהיה קבלת קהל גם במחלקת הגביה. יש לציין כי הנוהל הזה של יום ללא קבלת קהל נהוג בכל משרדי הממשלה ונועד לאפשר מתן תשובות לכל מי שפנה למחלקת הגביה בנושאים השונים.
בעקבות ההחלטה לא תהיה קבלת קהל במחלקת הגביה בימי שני החל מהשבוע הבא. בעירייה ציינו כי ההחלטה הזו תביא לדעתם לירידה דראסטית במספר המגיעים למשרדי המחלקה מכיוון שבעיות רבות של תושבי העיר יפתרו במהלך ימי שני האלה שיוקדשו אך ורק לטיפול בפניות של תושבים בעיר למחלקה.