עפולה: חמישה מעונות חדשים יתנו מענה ל-400 ילדים

מספר מעונות היום בעיר יוכפלו לאחר ששלושה מעונות נמצאים בשלבי סיום הבנייה, ושניים נוספים ייבנו

עיריית עפולה ממשיכה בהיערכות הנרחבת לקליטת מאות זוגות צעירים שהגיעו לעיר בשנים האחרונות. ראש העירייה יצחק מירון, ששם את החינוך בראש סדר העדיפויות והוסיף לו בתקציב 2018 עוד 19 מיליון שקלים, דחף בשנות כהונתו לבניית עשרות גנים וגם מעונות היום מקבלים מענה.
בשנה האחרונה, נוכח מאמציו של מירון מול משרדי הממשלה, תוקצבה עפולה ב-17.5 מיליון שקל. מירון ריכז את מאמציו מול שר הכלכלה וחברת הכנסת יפעת שאשא-ביטון, שהבטיחו את עזרתם וקיימו. מיליוני השקלים הוקצו לטובת הקמת מעונות יום, ששלושה מהם, כאמור, נמצאים בשלבי סיום. נוסף עליהם ייבנו שניים נוספים, במהלך שיכפיל את מספר מעונות היום בעפולה כולה. המבנים החדשים, שפתיחתם צפויה השנה, ייתנו מענה לכ-400 ילדים.
פעילות זו של מירון היא המשך ההשקעה בתחום החינוך, שכוללת בנייה של מוסדות חינוך, בתי ספר, השלמה של קריית החינוך אלון בן גוריון, וקריית החינוך הממלכתית דתית שתוקם בדרום העיר ותיתן מענה לתלמידים מהיסודי ועד לתיכון.
מירון: "העירייה בראשותי ערוכה לתת מענה לכל שכבות האוכלוסייה ובכל התחומים. ההיערכות שלנו והתכנון המוקדם הם אלה שמניבים פירות מיידים, ובנייה מואצת היא הפתרון הנכון בנושא דיור וגני ילדים. הכפלת מספר מעונות היום בעפולה כולה היא בשורה של ממש לכל זוג צעיר".