עפולה: "חייבים לצרף חלוץ דחוף", יגאל אנטבי ישמש כעוזר מאמן

אחרי ההפסד הביתי מול הפועל כפ"ס 0:1 בקבוצה מביעים אכזבה קשה מהחלק הקדמי: "יש לנו קבוצה טובה, אבל אין לנו רגל מסיימת"
יגאל אנטבי הצטרף רשמית כעוזרו של אופיר חיים

אחרי ההפסד הביתי המאכזב מול הפועל כפר סבא 0:1, במשחק שבו העפולאים היו עדיפים בהרבה ולמרות זאת יצאו בידיים ריקות, בהפועל עפולה מביעים אכזבה קשה מהתפוקה של שחקני ההתקפה. במקביל ממשיכים בחיפושים אחר חלוץ מטרה.
"מתיאס מרטין הוא לוחם גדול שנותן הכל במגרש אבל הוא אף פעם לא היה וגם לא יהיה חלוץ מטרה, כזה שנותן הרבה גולים. הוא צריך להחמיץ חמש פעמים בשביל לתת גול. אנחנו חייבים חלוץ. בסך הכל יש לנו קבוצה איכותית שמשחקת כדורגל טוב, אבל חסרה רגל מסיימת", אומרים במועדון.
שני חלוצים שבתקופה האחרונה כבר הוזכרו כמועמדים פוטנציאליים להצטרף לקבוצה ושוב עולים בימים אלה לשולחן-הם אליאור סיידר ותומר סויסה, שכרגע לא קשורים בחוזה באף קבוצה ויכולים להצטרף באופן מיידי.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


לגבי סיידר, ששיחק בקבוצה בעונה שעברה, במועדון לא כל כך בטוחים האם בכושרו הנוכחי הוא אכן החלוץ המיוחל שיכול להושיע את ההתקפה. ולגבי סויסה, בקבוצה אומנם מודעים לאיכויות הגבוהות שלו, אך עם זאת חוששים לגבי אפשרות שהוא סוחב פציעה טורדנית.

• בנוסף, בקבוצה לא פוסלים גם אפשרות של חלוץ זר.

בעניין אחר. אל הצוות המקצועי הצטרף השבוע יגאל אנטבי, מגן שמאלי עבר בנבחרת ישראל והפועל ת"א. האחרון ישמש כעוזרו של אופיר חיים על הקווים.