עפולה ונצרת עילית נפרדו בתיקו 1:1, מהומה בסיום

הפועל עפולה שוב נראתה כמו הצל של עצמה, אבל שער שוויון של המחליף יובל שאוט (80') מנע ממנה הפסד ביתי מביך מול 10 שחקנים של נצרת עילית, שהפגינה יכולת מצוינת עד להרחקה. עם שריקת הסיום פרצה מהומה בין שחקני הקבוצות על כר הדשא   

הדרבי האזורי בין הפועל עפולה לנצרת עילית הסתיים הערב (ג') בתיקו 1:1, כששתי הקבוצות יורדות מהמגרש עם תחושת אכזבה.
הפועל עפולה בגלל היכולת החלשה שהיא הפגינה, במיוחד בחצי הראשון שבו היא לא הייתה במגרש. מנגד, נצרת עילית יכולה לחוש אכזבה בגלל העובדה שהיא ספגה שער שוויון בדקה ה-80 ופספסה הזדמנות גדולה לגרוף שלוש נקודות יקרות במשחק טוב שלה. נאיבית כבר אמרנו?

מאז שהפועל עפולה עלתה ללאומית היא ניצחה כמעט בכל מפגשי הדרבי את נצרת עילית. אבל הפעם, דווקא בסיטואציה שהיא אמורה להיות פייבוריטית ברורה, היא הייתה קרובה מאוד להפסד ביתי מביך מול קבוצה שהתקציב שלה קטן בהרבה.
הפועל עפולה אומנם יצאה עם נקודה מהמשחק, אבל בעונה שבה העלייה לליגת העל היא מטרה מרכזית, הרי שתיקו ביתי מול 10 שחקנים של נצרת עילית, היא לא פחות מהפסד. עם כל הכבוד לדיבורים על השיפור ביכולת, ואכן היה שיפור בשלושת המחזורים האחרונים, אבל בעפולה צריכים להבין שיש אלמנט יותר חשוב בכדורגל והוא נקרא תוצאה.
ובינתיים עם מאזן של 11 נקודות ב-9 משחקים החבורה של ניסן יחזקאל נכשלה בתוצאה ובגדול.

כ – 600 אוהדים הגיעו לראות את הדרבי האזורי באצטדיון העירוני בעפולה.

 

המחצית הראשונה הייתה בשליטה מוחלטת של האורחים מנצרת עילית, שהניעו את הכדור מצד לצד ויצרה אינספור מצבים מסוכנים. בדקה ה-33 האורחים גם באו על שכרם, כשקרלוס רוס הצ'יליאני, אחד המצטיינים בחצי הראשון, הוציא כדור לרחבה, ויהודה ז'אנו ניצל ערבוביה בהגנה העפולאית בכדי להעלות את קבוצתו ליתרון 1:0.

השופט מרחיק את ז'אנו, עפולה לא השכילה לנצל את היתרון המספרי
השופט מרחיק את ז'אנו, עפולה לא השכילה לנצל את היתרון המספרי

במחצית השנייה, לאחר כניסתם של יובל שאוט ומוחמד אבו ראס, עפולה התעוררה ויזמה יותר. ובמקביל גם קיבלה "תרומה" מהשופט בדקה-52 מגן נצרת עילית יהודה ז'אנו ספג כרטיס צהוב שני והורחק.
היתרון המספרי אפשר לעפולאים להפעיל לחץ גדול יותר במגרש. בדקה ה-80 יובל שאוט כבש את שער השוויון (1:1) ומנע מעפולה הפסד ביתי מביך.

מהומה בסיום המשחק
מהומה בסיום המשחק

בדקות האחרונות שרר מתח עצום על כר הדשא, כשעפולה עשתה הכל בכדי להכריע את המשחק, בעוד שהאורחים התאבדו על המגרש בכדי לשמור על הנקודה. מיד עם שריקת הסיום פרצה מהומה בין השחקנים, בה היו מעורבים גם חברי הנהלה.