עפולה: התקיימה ישיבת מועצת העיר האחרונה לקדנציה

מועצת העיר עפולה קיימה השבוע את ישיבתה האחרונה לקדנציה הנוכחית טרם היציאה לתקופת הבחירות לרשויות המקומיות אשר עתידות להתקיים בכל רחבי הארץ ביומו האחרון של חודש אוקטובר הקרוב.

להתראות בקדנציה הבאה: לפני כשבוע נערכה בעיריית עפולה ישיבת המועצה האחרונה לקדנציה הנוכחית. בישיבה החגיגית דנו חברי המועצה בנושאים שונים וביניהם הזדהות סיעות, במסגרתה כל חבר מועצה מכהן הצהיר עם איזו סיעה הוא מזדהה לקראת הבחירות הקרובות. כמו כן הוצגו לנוכחים מינויי וועדת בחירות ואישור מיקומי קלפיות עתידיים ביום הבחירות. מלבד ראש העיר אבי אלקבץ, סגניו וחברי המועצה הוזמנה לישיבה גם חגית עמית, מנהלת הבחירות הקרובות בעפולה, אשר ניהלה את תהליך הזדהות הסיעות והסבירה אודות הליכי הבחירות המוניציפליות הקרובות. בנוסף, אישרו חברי המועצה במהלך הישיבה תב"רים, תקציבים בלתי רגילים, אחרונים עבור פעילויות חינוך, תחזוקת תשתיות ושיפוצים במוסדות ציבור כמדי שנה בחופשת הקיץ.
יש לציין כי החל מתחילת הקדנציה הנוכחית ועד תומה התקבלו 632 החלטות (הצבעות) ע"י חברות וחברי המועצה. ביומה הראשון של הקדנציה, מנתה עפולה 55,434 תושבים ועם סיום הקדנציה (אוגוסט 2023) מונה העיר 67,387 תושבים, עלייה של 22%. עפולה מסיימת את הקדנציה כאשר היא העיר הצומחת ביותר במחוז צפון ואחת מעשר הערים הצומחות בארץ.
ראש העיר אבי אלקבץ, סיכם את הישיבה ואמר: "בשעה טובה, קיימנו השבוע את ישיבתה האחרונה של מועצת העיר עפולה לשנים 2018-2023. אני מאחל בהצלחה לכל המועמדים בבחירות הקרובות, וותיקים וחדשים כאחד, ובטוח כי הבחירות יהיו חגיגה אמיתית של דמוקרטיה".