עפולה: השחקנים לא הגיעו לקנטרי, לחמן העביר להם 'סדרת חינוך'

דור מליחי, יואל צ'חנוביץ', שלו כתר ודניאל כהן לא הגיעו בשבוע שעבר לקאנטרי אחרי האימון בגלל סיבות אישיות. המאמן אייל לחמן, שראה זאת בחומרה, השעה אותם מהאימון וגם השאיר אותם מחוץ לסגל מול בני לוד (0:0). גורם במועדון: "הוצאה מהסגל? העונש הזה קצת מוגזם מדי. מספיק שהם הושעו מהאימון"

אם למישהו בעפולה עוד היה ספק לגבי הקשיחות של אייל לחמן, הרי שהשבוע הוא כבר קיבל תשובה חותכת. המאמן הקשוח החליט להוציא מהסגל לא פחות מ-4 שחקנים לקראת המשחק מול בני לוד (דור מליחי, דניאל כהן, שלו כתר ויואל צ'חנוביץ) בגלל מה שכינו בקבוצה "סדרת חינוך".

• הסיבה: לא הגיעו לטיפולים לאחר 

הסיבה: הארבעה היו אמורים בשבוע שעבר (שלישי) להגיע לטיפולים בקנטרי אחרי אימון הקבוצה, אבל לטענת גורמים בהנהלה, הם קיבלו אישור ממנהל הקבוצה לא להגיע. על פי גורמים בקבוצה, דניאל כהן היה צריך להגיע לטיפול רפואי ברעננה (אצל ד"ר קוץ), והיות והארבעה מגיעים באותו רכב מכיוון המרכז, אז הם נאלצו לצאת בשעה מוקדמת יותר. אייל לחמן, מצידו, ראה זאת בחומרה ולמחרת החליט להשעות אותם מהאימון.

• העניש בחומרה – נשארו מחוץ לסגל

אחרי ההשעיה מהאימון, היו מי שחשבו שבזה נגמר העניין, אלא שעבור לחמן כנראה שזה לא היה עונש מספיק "הולם", ורגע לפני המשחק מול בני לוד (0:0) החליט להשאיר אותם מחוץ לסגל. גורמים בקבוצה הרימו גבה נוכח העונש החמור לטענתם: "ידוע לנו שאייל לחמן הוא מאמן קפדן מאוד, אבל כאן כנראה שהוא הגזים עם העונש שלהם. מספיק שהם הושעו מהאימון אז לא צריך היה להוציא אותם מחוץ לסגל".