עפולה: השוער רון שושן צפוי לחתום, מו"מ עם חלוץ סנגלי

שוער מכבי נתניה בעונה החולפת עשוי לחתום בקבוצה במקום פילמון מקארת'י. הסיבה: ראובן עטר מעדיף לפנות מקום לשחקן זר נוסף. ואיל חרבאוי הותיר רושם חיובי ועשוי לקבל חוזה. מו"מ עם חלוץ סנגלי ששיחק בליגה השלישית בפורטוגל. חן ידען הצטרף לאימונים. צילום אביב רביבו- "צילום ספורט"

הפועל עפולה נכנסה לשבוע שני של אימונים ועדיין הסגל שעומד לרשותו של המאמן ראובן עטר דליל מאוד, מה שמעלה באופן טבעי קצת חששות בקרב הצוות המקצועי וההנהלה.
בקבוצה מספרים על קשיים בתהליך הוצאת הויזה לשוער הגנאי פילמון מקארת'י, מה שמקטין את סיכויו לשחק עונה נוספת בעפולה. מי שצפוי להגיע על המשבצת של מקארת'י הוא השוער רון שושן, ששיחק בעונה החולפת במכבי נתניה.
שושן צמח במחלקת הנוער של מכבי חיפה ועוד לפני הגעתו לנתניה הוא שיחק בנצרת עילית. המאמן ראובן עטר מכיר אותו היטב ונכון לעכשיו קיים סיכוי גבוה שהוא יחתום בקבוצה. יש לציין כי ראובן עטר מעוניין לצרף שוער ישראלי, בין היתר, בגלל שהוא רוצה לפנות מקום לשחקן זר נוסף.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]

בצוות המקצועי עושים מאמצים לצרף חלוץ זר ונכון עכשיו ישנם מספר מועמדים אפשריים שעומדים על הפרק. הבולט שבהם הוא חלוץ ממוצא סנגלי ששיחק בליגה השלישית בפורטוגל.
גם במהלך השבוע האחרון הגיעו לא מעט נבחנים לקבוצה, ובניהם הקשר האחורי של הפועל איכסל ואיל חרבאוי. האחרון הותיר רושם חיובי על הצוות המקצועי ואין זה יהיה מפתיע אם הוא יקבל חוזה בעפולה. שחקן נוסף שהוזכר כמומעד הוא הקשר המוכשר חן ידען ששיחק בעונה האחרונה בטבריה והצטרף כבר לאימונים של עפולה.