עפולה: "השוער זיסקינד זומן למבחנים כי לחמן חשב שברזני רוצה לעזוב"

במועדון מבהירים כי שוער עירוני טבריה הגיע למבחנים בגלל אי הבנה שהייתה מול ברזני. בסביבתו של ברזני משתוממים: "על סמך מה הגיעו למסקנה שגל ברזני לא רוצה להמשיך?". המנכ"ל תומר רחמים: "הייתה אי הבנה, לברזני יש חוזה והוא יישאר בעפולה"

 

אם חשבתם שעזיבתו של מאיר כהן תביא לשקט בגזרת השוערים בהפועל עפולה אז כנראה שטעיתם. סוגיית השוערים במועדון, כך מתברר, ממשיכה לעורר מהומה גדולה.

המאמן אייל לחמן זימן השבוע למבחנים רשימה ארוכה של שחקנים, ביניהם גם את השוער של עירוני טבריה חיים זיסקינד וכן חלק משחקני הסגל בעונה האחרונה. מי שנעדר מהאימון, או ליתר דיוק לא קיבל הודעה להגיע אליו, הוא דווקא השוער המקומי המוכשר גל ברזני, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת במועדון.
הופעתו של זיסקינד באימון גרמה ללא מעט אנשים סביב המועדון להרים גבה ולחשוב שאולי לחמן לא בונה על השוערים הקיימים.

• אי הבנה בגלל התקשורת?

מכל מקום, מנכ"ל הפועל עפולה הסביר את השתלשלות האירועים ואמר: "המאמן חשב שגל ברזני מאוכזב ורוצה לעזוב, וזאת אחרי שהוא קרא דרך אמצעי התקשורת שאוהד דוד הולך להיות השוער הראשון בקבוצה. מסיבה זו כנראה לחמן זימן את חיים זיסקינד לאימונים. אלא שאחרי שיחה עם ברזני התברר לנו שהוא מעוניין להישאר. כנראה שהייתה פה אי הבנה. לברזני יש חוזה והוא יישאר כאן".

בסביבתו של השוער הצעיר והמוכשר הביעו תמיהה נוכח ההתנהלות של המועדון: "איך בדיוק בעפולה הגיעו למסקנה שגל לא רוצה להישאר בעפולה? הרי המאמן לא דיבר איתו בכלל וגם לא בהנהלה. מה הם ניזונים משמועות של אנשים? איזה מן דבר זה?"