עפולה הציעה לגלבאן: 5,000 דולר בחודש וחוזה ל-3 שנים

נשיא המועדון ששי יעקב לוחץ להביא את קשר הפועל ת"א ומבהיר: "אם גלבאן יעזוב את הפועל ת"א זה רק לעפולה". הקבוצה תשחק בשלישי הבא בגביע מול קרית שמונה (המנצחת תפגוש את שפרעם). שפשה וביטון שוחררו. האם מתיאס מרטין יעזוב?

האם הפועל עפולה תנצל את חלון ההעברות של ינואר בכדי להנחית כוכב בקנה מידה רציני בכדורגל הישראלי? נשיא הפועל עפולה ששי יעקב, שבשנים האחרונות הנחית בעפולה לא מעט שמות גדולים ומפתיעים, שם בימים אלה את כל יהבו בכדי לצרף את קשר הפועל ת"א פדרו גלבאן.
בעפולה מוכנים להציע לו חוזה ארוך טווח בכדי לפתות אותו להגיע לבירת העמק. ל"חדש בעמק" נודע כי לשחקן הוצע בין היתר חוזה ל-3 עונות, שכר של כ-5 אלף דולר בחודש וכנראה גם תפקיד ניהולי במועדון בעתיד ואפילו עבודה לאשתו. "אני מקווה שנצליח להביא שחקן ברמתו. אם יש סיכוי שהוא יעזוב את הפועל ת"א זה רק לעפולה ולא לאף קבוצה אחרת", אומר השבוע הנשיא יעקב.

• כבש 110 שערים בליגת העל

גלבאן בן ה-32 נחשב לאחד הזרים הוותיקים והמוערכים בכדורגל הישראלי. הוא נחת בארץ ב-2008 ומאז הספיק לשחק 7 שנים במדי בני יהודה בשלוש קדנציות שונות ובנוסף עבר גם במכבי פ"ת והפועל אשקלון (כבש עד כה 110 שערים בליגת העל). את העונה האחרונה הוא סיים עם זכייה בגביע המדינה עם בני יהודה. בהמשך, הוא חש פגוע מההצעה שהגישו לו הזהובים וחתם בהפועל ת"א מהלאומית.
בתוך כך, אלדר שפשפה וערן ביטון שוחררו השבוע מהקבוצה. במקביל, מתיאס מרטין עשוי לעבור להרצליה שמגלה בו עניין.

• שפרעם מחכה בשמינית גמר הגביע

הקבוצה רשמה במחזור האחרון תיקו רביעי רצוף בליגה אחרי 1:1 מול חדרה, והיום היא תצא למשחק חוץ מול אחי נצרת.
וביום שלישי ינסו העפולאים להפתיע את הקבוצה של קרית שמונה במסגרת סיבוב ח' של הגביע. המנצחת ביניהן תפגוש בשמינית גמר הגביע את שפרעם מליגה א'.