עפולה הפתיעה את רעננה: "חיכינו לשובו של טרידוול"

הקבוצה של רועי פרל, שקיבלה בחזרה את דימטריוס טרידוול (21 נקודות), הפתיעה את מוליכת הטבלה עירוני רעננה עם ניצחון ביתי מפתיע 69:87, שמעניק לא הרבה ביטחון לקראת ההמשך. צילום באדיבות פייסבוק הקבוצה

סוף-סוף הפועל עפולה הגיעה לליגה. אחרי פתיחת עונה רעה מאוד, הפועל עפולה השיגה (חמישי) ניצחון ביתי מפתיע מול מוליכת הטבלה עירוני רעננה 69:87, ניצחון שמשחרר הרבה לחץ בבירת העמק.
הפועל עפולה, שמדורגת בתחתית הטבלה, הגיעה למשחק הזה עם מאזן שלילי של חמישה הפסדים מול שלושה ניצחונות, בעוד שהיריבה ממול התייצבה ממרומי הטבלה עם מאזן של 6 ניצחונות והפסד בודד ב-7 משחקים.
למרות פערי המיקום בטבלה, הקבוצה של רועי פרל, כאמור, הופיעה למשחק נחושה מאוד ואחרי מחצית צמודה יחסית, היא הצליחה לפתוח פער ברבע השלישי שנשמר עד לסיומו בדרך לניצחון ביתי חשוב 87:69.
לראשונה מאז משחק הפתיחה נגד ר"ג (15 לאוקטובר), הפועל עפולה עלתה למשחק עם שני זרים בסגל לאחר שדימיטריוס טרידוול התאושש מהפציעה ביד. האחרון הוכיח עד כמה הוא היה חסר לקבוצה בתקופה האחרונה כשהוביל את רשימת הקלעים עם מאזן נפלא שכלל 21 נק' ו-15 ריבאונדים. "חיכינו לשובו של טרידוול. הוא שחקן משמעותי מאוד עבורנו. עכשיו כולם מבינים כמה הוא היה חסר לנו בתקופה האחרונה", אמרו בעפולה לאחר המשחק.