עפולה הושפלה מול ראשל"צ 0:3, האוהדים פתחו במחאה

החבורה של אייל לחמן הובסה במשחק החוץ מול הקבוצה מעיר היין. "היום זה אחד הימים שאתה תופס את הראש ולא יודע מה להגיד. אז עדיף לא להגיד", כתב המנכ"ל תומר רחמים בפייסבוק. ובינתיים האוהדים פתחו במחאה נגד המאמן ברשתות החברתיות

אם חשבתם שהמשחק מול עירוני נשר במחזור השני היה גרוע אז מה תגידו על ההשפלה מול ראשון לציון. הקבוצה של אייל לחמן הובסה אמש (ה')  0:3 ע"י ראשון לציון במסגרת המחזור השלישי של הליגה הלאומית.

המקומיים פתחו את המשחק בצורה מוחצת ועלו ליתרון כבר אחרי 10 דקות בלבד, כשהכובש היה אוהד קדוסי. דקה לאחר מכן הגיעו תורו של קשר הרכש מבית"ר ירושלים נס זמיר להכפיל את התוצאה עבור הכתומים. בדקה ה-35 אוהד קדוסי השלים צמד ונעץ את השלישי בארון של הפועל עפולה.

בזמן שחלק מאוהדי הקבוצה פתחו במחאה נגד המאמן אייל לחמן דרך רשתות החברתיות, המנכ"ל תומר רחמים פירסם במקביל בדף הפייסבוק שלו סטטוס שאמר הכל: "היום זה אחד הימים שאתה תופס את הראש ולא יודע מה להגיד. אז עדיף לא להגיד, וכבר לחשוב על היום הבא והמשחק הבא ביום שישי נגד מכבי הרצליה".

בתום שלושה מחזורי ליגה הקבוצה של אייל לחמן ליקטה שתי נקודות בלבד, וביום שישי הקרוב (16:00) היא תארח את מכבי הרצליה, שמודרגת במקום החמישי בטבלה עם 4 נקודות.