עפולה: "הוכנבוים? לחמן יאמן גם בעונה הבאה"

לאחר הפיטורים המפתיעים של ירון הוכנבוים מהפועל עכו, הועלו ספקולציות סביב האפשרות שהמאמן יחזור בעונה הבאה לקדנציה נוספת בבירת העמק במקומו של אייל לחמן.
אלא שבהנהלת הפועל עפולה התייחסו בביטול לאפשרות הזו, והדגישו כי ללחמן יש חוזה לעונה נוספת במועדון. "לחמן לא פחות טוב מהוכנבוים", אומר גורם בהנהלה, "בסך הכל לחמן עושה עבודה טובה. יש חוזה לעונה נוספת והוא ייאמן כאן גם בעונה הבאה. סומכים עליו ובטוחים שהוא יבנה קבוצה צעירה ונמרצת שתתאים לעונה פיננסית".

• היו"ר אסולין ולחמן יישרו את ההדורים ביניהם

בינתיים היו"ר דני אסולין והמאמן אייל לחמן יישרו את ההדורים ביניהם. מה שגרם למתיחות בין השניים הייתה כתבה שפורסמה באתר 'עמקניוז' לאחר ההפסד למכבי יבנה, בה צוטט היו"ר אסולין אומר כי "המאמן צריך להסיק מסקנות", דבר שגרם לכעס גדול אצל לחמן. אלא שבהמשך השניים קיימו שיחה ארוכה וטובה שבמהלכה ליבנו את העניינים.
היו"ר אסולין, שהחליט בשבוע שעבר להגיע לאימונים בעקבות ההידרדרות בטבלה, אמר: "הגעתי לאימונים בכדי לתמוך בשחקנים ובצוות המקצועי.
הגעתי במטרה להעניק להם גיבוי ולעודד אותם". לגבי השיחה עם לחמן, הוסיף היו"ר: "הייתה שיחה טובה וליבנו את הדברים. הוא נפגע ממני, אבל הסברתי לו שנאמרו דברים בשעת כעס. זה כבר מאחורינו.. בהזדמנות זו אני קורא לאוהדים להפגין אחריות ולתמוך בקבוצה. לכולנו יש מטרה משותפת והיא הצלחת הקבוצה. עברנו תקופה קשה ואנחנו עם הפנים קדימה".