עפולה: "הדיבורים סביב מעמדו  של יחזקאל? רכילויות מהרחוב"

בהנהלת עפולה הגיבו בזעם לפרסומים אודות האפשרות שהנשיא יעקב יפטר את המאמן ניסן יחזקאל עם שובו ארצה מחופשה פרטית בתאילנד. מההנהלה נמסר: "לא דנו במעמדו של המאמן. כל הפרסומים הם הערכות וספקולציות של בעלי עניין שרוצים לבחוש בנעשה בקבוצה". מחלוקת לגבי המשוחררים בינואר

אחרי ההפסד הביתי 3:1 ביום שישי למוליכה הפועל פ"ת הדיבורים סביב עתידו של המאמן ניסן יחזקאל במועדון שוב תופסים כותרות, כפי שקרה לא מעט פעמים בתקופה האחרונה.

לקראת חלון ההעברות של ינואר ברור לכולם שהקבוצה לא תמשיך במתכונתה הנוכחית וכי הסגל הקיים צפוי לעבור שינוי דרסטי, כשנכון לעכשיו קיימת מחלוקת לגבי זהות השחקנים שצריכים לשלם את המחיר.


בד בבד עולה השאלה מה יעלה בגורלו של המאמן ניסן יחזקאל. יחזקאל, שיותר מדי פעמים העונה הרגיש את הכיסא שלו מתנדנד עקב התוצאות הכושלות, מנסה להדחיק בינתיים את הדיבורים סביב עתידו במועדון, והשאלה היא כמה זמן הוא ישרוד ככה והאם יגיע הרגע שימאס לו מכך.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


כך או כך, אתמול (א'), יממה אחרי ההפסד להפועל פ"ת, היו כאלה שטענו שהנשיא ששי יעקב, השוהה בחופשה פרטית בתאילנד, הקדים את חזרתו לארץ בכדי לפטר את המאמן. מנגד, ראשי הקבוצה הכחישו את הפרסומים בתוקף, וטענו שמדובר בשמועות זדוניות שאין להן שום בסיס במציאות.
"כל הפרסומים סביב מעמדו של מאמן הקבוצה ניסן יחזקאל הם סיפורי מעשיות ובדיות של אנשים בעלי אינטרסים שכל מטרתם היא לפגוע בקבוצה."

ששי יעקב.נמצא בחופשה פרטית, שלל פיטורי יחזקאל עם חזרתו לארץ. צילום: תמונת ארכיון
ששי יעקב.נמצא בחופשה פרטית, שלל פיטורי יחזקאל עם חזרתו לארץ. צילום: תמונת ארכיון
עוד בהודעה: "ההנהלה לא דנה במעמדו של המאמן בימים האחרונים ולכן כל הפרסומים הם הערכות וספקולציות של בעלי עניין שרוצים לבחוש בנעשה בקבוצה", מסרו במועדון והוסיפו, "זה לא סוד שהקבוצה אינה משיגה כרגע את התוצאות שכולנו מצפים ממנה. ולפיכך כמועדון מסודר אם יתקבלו בו החלטות הן ימסרו בצורה מסודרת לכול כלי התקשורת. אין לנו בהנהלה חבר ששמו 'גורם' ולכן כל הדברים שמיוחסים לאותו 'גורם' הן בחזקת ספקולציות וקשקושים של אוהדים.

"הנשיא ששי יעקב חוזר מחר מחופשתו בתאילנד כפי שתכנן. אין זה נכון שהקדים את חופשתו. ההנהלה מבקשת להבהיר לתקשורת כי עליה להתייחס אך רק להודעות הרשמיות של המועדון ולא לרכילויות מהרחוב".

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|

שרשרת הישגים לנבחרת ההתעמלות של עפולה

|