עפולה: האם הראל סלע יאמן את הנוער וגם ישמש כעוזר בבוגרים?

אחרי שאופציית אורי גוטמן ירדה מהפרק: הראל סלע, שאימן במחלקת הנוער של מכבי חיפה, הוא המועמד המוביל להחליף את קלוד דהן, שעשוי לקבל את קבוצת נערים א'. היו"ר דני אסולין: "קלוד יישאר במערכת. יותר מדי אנשים התערבו השנה בנוער ואעשה לזה סוף"

 

מי יאמן בעונה הבאה את קבוצת הנוער של הפועל עפולה? נכון לעכשיו קיימת מחלוקת בקרב ראשי המועדון לגבי זהות המאמן בעונה הבאה.

חלק מחברי ההנהלה רצו בהישארותו של המאמן קלוד דהן, שאימן את הקבוצה בשנתיים האחרונות וסיים את חוזהו. מנגד יש גם כאלה שנחושים לבצע שינוי בעמדת המאמן ולהביא מאמן אחר מבחוץ. תחילה רצו ראשי הקבוצה להביא את אורי גוטמן, בנו של אלי גוטמן שאימן במחלקת הנוער של מכבי חיפה, אולם גוטמן הלך להיות עוזר מאמן של יוסי אבוקסיס.


יו"ר המועדון, דני אסולין: "אני יו"ר המועדון ואני זה שרשאי להודיע אם קלוד ממשיך או לא. אני יודע שיש הרבה כאלה שלא רוצים שקלוד ימשיך. בכל מקרה קלוד יישאר במערכת.


 

ההערכה היא שקלוד דהן יישאר במערכת ויוצע לו לאמן את קבוצת נערים א'. לפי שעה ישנם מספר מועמדים להחליפו, והמרכזי שבהם הוא הראל סלע, שמתגורר בשרונה שליד כבר תבור. סלע, המשמש בשנים האחרונות כמורה לחינוך גופני בביה"ס 'כרמים בעמק' בעפולה, אימן בעונה האחרונה במחלקת הנוער של מכבי חיפה. הוא גם מצוי בקשרים טובים עם המאמן אייל לחמן ולא נשללת האפשרות שהוא יאמן את הנוער וגם יקבל במקביל את משרת העוזר בבוגרים. מועמד נוסף שהוזכר הוא יוסי צרפתי, אף הוא אימן במחלקת הנוער שלחיפה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


 

במקביל, המאמן העפולאי איציק גואטה, שאימן בעבר את קבוצת הנוער ורשם איתה הצלחות יפות, וכן המאמן מאיר ארמה שלפי גורמים בקבוצה קיבל הבטחה שיקבל את קבוצת הנוער, יכולים לחוש אכזבה עמוקה מהעובדה שלא הוצע להם התפקיד.

יו"ר המועדון, דני אסולין: "אני יו"ר המועדון ואני זה שרשאי להודיע אם קלוד ממשיך או לא. אני יודע שיש הרבה כאלה שלא רוצים שקלוד ימשיך. בכל מקרה קלוד יישאר במערכת. אני לא מאלה ששולחים עקיצות בעיתון. זה שלא הלך לו השנה זה קורה למאמנים יותר גדולים ממנו. לפני שנתיים לא דיברו עליו כפי שמדברים עליו היום. השנה יותר מדי אנשים הכניסו את הידיים שלהם למחלקת הנוער ואני מתכוון לעשות לזה סוף".