עפולה: דור מליחי חתם ברמת השרון, ספואן זועבי בדרך לעכו

מגנה הימני המוכשר של הפועל עפולה בשנתיים האחרונות חתם ברמת השרון. אימו של המגן, אביב מליחי, שלחה מסרון מרגש ליו"ר אסולין: "מודה לך מאוד על היחס וההערכה. מועדון הפועל עפולה תמיד יישאר יקר בליבנו". גם הקשר המוכשר ספואן זועבי עשוי לעזוב להפועל עכו

רגע לפני פתיחת האימונים, הפועל עפולה נפרדת מהמגן דור מליחי וככל הנראה גם מהקשר הקדמי ספואן זועבי.
אחרי שנתיים מוצלחות בהפועל עפולה, בהן הוא היה אחד השחקנים הבולטים בשורות הקבוצה, המגן הימני המוכשר דור מליחי (בנו של אביבה מליחי והאחיין של הלוזונים) עזב את בירת העמק, לאחר שחתם אתמול (א') ברמת השרון מהלאומית.

אימו של המגן, אביבה מליחי, שבשנים האחרונות תרמה לא מעט למועדון הפועל עפולה והייתה אחת הדמויות המשפיעות בקבוצה, שלחה מסרון מרגש ליו"ר דני אסולין, בו נכתב: "ערב טוב דני, רציתי להודיע רק לך שדור חתם היום ברמת השרון אני מודה לך מאוד על היחס וההערכה, על זה שלרגע לא ויתרת ונלחמת שדור יישאר בקבוצה. לא הסכמת להחתים אף שחקן על המשבצת שלו.


fp name="728×90" height="728" width="90"]


זה לא מובן מאליו. אתה איש יקר ואהוב שמעריך את תרומתי להפועל עפולה ומעריך מאוד את דור בצד המקצועי. לא אשכח את החיבוק שהבן שלי קיבל ממך. אתה אדם ישר ואמין וכל מילה שאמרת עמדת בה.
מודה לך על שנתיים נפלאות שחיבקת אותי ואת הבן שלי. מאחלת לך ולהפועל עפולה המון בהצלחה. אני יודעת כמה הקבוצה יקרה לך, תודה לך ולאוהדים הנפלאים שחיבקו אותנו. מועדון הפועל עפולה תמיד יישאר יקר לליבנו ונרצה גם אני וגם דור לשמוע בהצלחתכם. תודה איש יקר ואהוב אביבה".

בתוך כך, הפועל עפולה עשויה להיפרד מעוד שחקן משמעותי, והוא ספואן זועבי. הקשר הקדמי המוכשר, שהובא לקבוצה ע"י אייל לחמן בעונה שעברה מבני סכנין והיה אחת מנקודות האור בקבוצה העפולאית, סיכם את תנאיו בהפועל עכו, שם חתם לפני מספר ימים גם החלוץ עזאת חלאיילה.