עפולה בפלייאוף התחתון: "נכשלנו במשימה, אכזבה עצומה"

סוף עגום: העונה הסדירה בליגה הלאומית הסתיימה מבחינת הפועל עפולה עם שברון לב ותחושת החמצה אדירה, לאחר שהקבוצה רשמה הפסד 2:4 במושבה מול הפועל פ"ת, הפסד ששלח את הקבוצה לפלייאוף התחתון.
בהסתמך על ההצהרות הבומבסטיות שהיו בפתיחת העונה בנוגע לעלייה לליגת העל, הרי שאי ההעפלה לפלייאוף העליון היא לא פחות מכישלון.
הקבוצה של אייל לחמן הגיעה למושבה עם מאזן של תשעה משחקים רצופים ללא הפסד, אבל דווקא במשחק הכי גורלי שלה, משחק שבו הייתה חייבת ניצחון בכדי להיכנס לפלייאוף העליון, היא חטפה בראש.

• אווירת נכאים שאומרת הכול

אחרי המשחק שררה אווירת נכאים בקרב השחקנים, שמרביתם סירבו לדבר. אחד מהם שהסכים בכל זאת לשתף את תחושותיו לא הסתיר את אכזבתו: "קשה להסביר במילים את תחושת האכזבה. הרבה פעמים ההבדל בין הצלחה לכישלון מתנקז למשחק אחד. זה בדיוק מה שקרה לנו, אבל לצערי לא נכשלנו במשימה. חלמנו על הפלייאוף העליון ועל מאבקי צמרת, אבל עכשיו נצטרך להעביר חודשיים משעממים מול קבוצות תחתית. דווקא בשני המשחקים הכי גורליים שלנו, מול קטמון בבית ומול פתח תקווה במושבה, פישלנו".
הפועל עפולה תהיה בפלייאוף התחתון יחד עם בית"ר תל אביב/רמלה, הפועל ראשון לציון, הפועל רמת השרון, מכבי יבנה, הפועל ירושלים, הפועל נצרת עילית ומכבי קריית גת.

שרשרת הישגים לנבחרת ההתעמלות של עפולה

|

מאמן מועדון הג'יו ג'יטסו מעפולה יריב ביטון ממשיך לקטוף תארים בזירה הבינלאומית

|

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|