עפולה בסכנת ירידה: הבקרה לא מקבלת את הערבויות של העירייה 

בבקרה התקציבית מסרבים בשלב זה לאשר את תקציב המועדון, ואם לא יימצא פתרון בהקדם האפשרי הפועל עפולה עלולה למצוא את עצמה בליגה א'. "בגלל שמדובר בשנת בחירות, בבקרה לא מעוניינים להסתמך על ערבויות מצד העירייה", אומרים במועדון. אז מי ישחק מול רמת השרון? 

העונה טרם נפתחה וכבר הפועל עפולה מוצאת את עצמה בפוזיציה לא נעימה כשהיא בסכנת ירידה: אחרי שהקבוצה ניסתה להעביר את תקציבה לעונת 2018/19, בבקרה התקציבית הודיעו שהתקציב לא אושר וכי על הקבוצה להשיג את האישורים הנדרשים בימים הקרובים כדי לעמוד בדרישות של הבקרה, לפני שיספגו עונש ירידה לליגה א’.
אז מה הבעיה בדיוק? בקבוצה מסבירים מדוע הבקרה מסרבת בינתיים לאשר את התקציב. "היות ומדובר בשנת בחירות בבקרה לא מוכנים לקבל את הערבויות של העירייה על סך 1.8 מיליון שקלים אלא רק את החלק היחסי עד למועד הבחירות. וזאת, שמא יהיה חילופי שלטון וראש הרשות הבא לא יהיה מוכן לעמוד בהסכמים. כרגע אין מקור אחר חוץ מהעירייה ולכן אנחנו בסכנת ירידה".
בהפועל עפולה, שבכל עונה מקבלים תקציב תמיכה מהרשות המקומית שנע בין 1.5 ל-2 מיליון שקלים, גייסו עו"ד מוכר מהמרכז בכדי לטפל בנושא.
בתוך כך, בדומה למשחק מול הפועל פ"ת (הפסד 2:0) שבו שיחקו 3 שחקני הרכב בלבד, גם במשחק מול רמת השרון שייערך (יום ב', 19:00) יעמוד לרשות המאמן אופיר חיים סגל מצומצם מאוד, שכן אף אחד משחקני הרכש אינם יכולים לשחק בגלל הבעיות שיש מול הבקרה. שחקני ההרכב הבודדים שיכולים לשחק הם גיזי דורבור, נתנאל גולדמן ורון שושן.