עפולה: אסרף מצטרף לקואליציה של מירון

חבר המועצה יוסי אסרף מסיעת "בוחרים עפולה" החליט על המהלך לאחר התקרבות שנרשמה בינו לבין ראש העיר יצחק מירון

הקואליציה מתחזקת: יוסי אסרף, חבר מועצת העיר עפולה מטעם סיעת "בוחרים עפולה", מצטרף לשורות הקואליציה של ראש העיר המכהן יצחק מירון. בשבועות האחרונים חלה התקרבות בין השניים והיום כאמור הודיע אסרף רשמית על המעבר.
כעת תמנה האופוזיציה ארבעה חברים: אבי אלקבץ, ראש העיר לשעבר, שלום שלמה, דוד סויסה וחביב פרץ. לצד ארבעת האופוזיציונרים, 11 חברי מועצה חברים בקואליציה במועצת העיר עפולה.
אסרף, שהחליף את אייל כץ במועצה החל את כהונתו עם לא מעט חילוקי דעות עם מירון, אך כאמור, בעת הנוכחית הדברים השתנו ולאחרונה נערכה שיחה בין השניים בהן התקבלה ההחלטה לחבור לקואליציה המכהנת במועצת העיר עפולה.

קואליציה מקיר לקיר למירון. בתמונה חבר המועצה אלמקייס, ראש העיר מירון, עומרי זאודה חבר סיעתו של אסרף משמאל
קואליציה מקיר לקיר למירון. בתמונה מימין: חבר המועצה אלמקייס, ראש העיר מירון, עומרי זאודה חבר סיעתו של אסרף משמאל

"החלטתי להצטרף לקואליציה בכדי לשנות ולקדם דברים בעבור תושבי עפולה", אמר היום אסרף, "אני לא אומר את זה כקלישאה, אלא מהידיעה שבאופוזיציה לא ניתן לקדם הרבה נושאים. יש מגוון רחב של נושאים שאותם אני רוצה לקדם מספסלי הקואליציה, ומרביתם יתמקדו בנושאים של חינוך לכל המגזרים והאוכלוסיות, תרבות פנאי ונושא פניות הציבור. מאז נכנסתי לכהן בחבר מועצה אני מקבל שלל פניות מתושבים מקומיים ולא תמיד אני מצליח להביא לקידום ומתן פתרונות. לתפיסתי, החיבור שלי לקואליציה יוביל למענה למרבית הפניות וכולי תקווה שהדלתות ייפתחו הרבה יותר."


"החברות במועצה ועתה בקואליציה לא נועדה לקדם אינטרסים אישיים שלי, אלא כמובן אינטרסים של הציבור וזה מה שמנחה אותי. בסופו של דבר נבחן בעתיד אם ההצטרפות שלי הובילה לשינוי וקידום הנושאים שהובילו אותי למהלך."


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


עוד אמר אסרף: "למרות ההצטרפות שלי, יש עדיין חילוקי דעות ביני לבין ראש העיר, אבל זה לגיטימי שיהיו, ואת זה הבהרנו אני ומירון אחד לשני. השאיפה היא באמת לתרום לטובת התושבים, כפי שאני עושה מאז כניסתי למועצה וגם לפני. אני חייב להבהיר שאין בכוונתי לשבת כעלה תאנה במועצת העיר ולהרים את היד אוטומטית. אני איש של עקרונות ואם תהיה החלטה כזו או אחרת שתהיה נוגדת את עקרונותיי וצו מצפוני אתנגד לה. בסופו של דבר אני מצטרף לקואליציה ממקום טוב, לאחר שבחודש האחרון פעלתי לצד ראש העיר במספר פרויקטים לטובת הקהילה אותה אני משרת, ולשיתוף הזה היה חלק מכריע בקבלת ההחלטה. אני מודע לכך שיש בחירות על הפרק, אבל מנקודת ראותי הן עוד רחוקות, ויש לי עוד זמן רב לתרום לתושבים בנושאים שקרובים לליבי. החברות במועצה ועתה בקואליציה לא נועדה לקדם אינטרסים אישיים שלי, אלא כמובן אינטרסים של הציבור וזה מה שמנחה אותי. בסופו של דבר נבחן בעתיד אם ההצטרפות שלי הובילה לשינוי וקידום הנושאים שהובילו אותי למהלך. אני בטוח שאכן נראה שינויים לטובת התושבים וכבר בקרוב", סיכם אסרף.