עמק יזרעאל: תמרת היא אלופת גביע ראש המועצה לשנת 2015

תמרת זכתה בגביע ראש המועצה לשנת 2015 לאחר ניצחון דרמטי בגמר על גבת שהוכרע בתום שתי הארכות. הקפטן המנצח אריאל כבירי: "העמק הוא חלום והכדורסל הוא יהלום, והמשחק הזה הוא ההוכחה לכך". צילום: לימור מלינוף

 

 

תמרת היא הזוכה בגביע ראש המועצה בכדורסל לשנת 2015: 200 צופים מילאו את האולם הממוזג בשמשית, שתי הקבוצות שלהן זה גמר ראשון, הגיעו בסגלים מלאים, אך דווקא הפתיחה הייתה שייכת לחבורה של הרן רייכמן מתמרת, שהלכה פנימה לאופק שוסטר ונהנתה מיד טובה של יותם ריין.

טיים אאוט מהיר של גוני יזרעאלי החזיר את גבת למשחק. הרבע השני היה בשליטה גבתית  כאשר התמרתים לא פוגעים מבחוץ ועומר כרמלי הצליח להשיג נקודות ראשונות. אחרי מספר דקות מהמחצית, ומשחק כדורסל קבוצתי משובח של הגבתים, פסק הזמן המהיר של רייכמן  החל להראות ניצוצות של כדורסל, והירוקים חזרו למשחק. כשהשעון הראה 6 שניות לסיום, שי שמול עוד עמד על קו העונשין אך החטיא את 2 הזריקות-התוצאה: הארכה נוספת. סל רדף סל והיתרון עבר מצד לצד. בתום משחק דרמטי ושתי הארכות מותחות, קליעות03 עונשין מוצלחות של אורי לייש הכריעו את היתרון והגביע נסע לתמרת.

ראש המועצה, אייל בצר, העניק את הגביע לקפטן הקבוצה הזוכה מתמרת, אריאל כבירי, שאמר: "העמק הוא חלום והכדורסל הוא יהלום, והמשחק הזה הוא ההוכחה לכך. כיף לראות את כל היישובים הרבים שנרתמים לליגה ואת הספורטיביות וההגינות על המגרש. תודה רבה לשתי הקבוצות על משחק נפלא".