כדורסל ארצית: עמק יזרעאל עלתה לגמר הפלייאוף

משני: הכדורסל בוגרים של עמק יזרעאל בכיכובם של אבישי גורדון וברק פלג גברו על בית"ר כפר יונה בסדרה עם שתי ניצחונות ועלו לגמר שם יתמודד נגד הפועל חיפה החזקה בסדרה של  הטוב מבין  3 משחקים על כרטיס העלייה לליגה הלאומית. ביום ראשון הקרוב8.5ׁ) יערך המשחק הראשון בחוץ בחיפה ושבוע לאחר מכן (15.5) בנהלל. צילום: לילך וייס אתר ספסל

קבוצת הכדורסל עמק יזרעאל  המשחקת בליגה הארצית, רשמה השבוע הישג משמעותי לאחר שהעפילה  לגמר הפלייאוף של הליגה הארצית, שם תחכה לה הפועל חיפה החזקה לסדרת גמר של שלושה משחקים שבסיומם יוכרע מי תעלה לליגה הלאומית.

עמק יזרעאל סיימה העונה במקום השלישי בטבלה וכאמור גברה על בית"ר כפר יונה שסיימה שנייה בעונה הסדירה. הקבוצה נבנתה השנה סביב קבוצת הנוער לאומית של המועדון אל השחקנים הצעירים הצטרפו שחקנים ותיקים כמו אבישי גורדון מהגליל שרשם קריירה מפוארת בליגת העל, ברק פלג תושב ציפורי שבמקביל מאמן גם בליגה הלאומית ונחשב לאחד המנהיגים בקבוצה, ויבגני ליוטרין שכבר נמצא שנה שניה במועדון ונחשב לאחד השחקנים הטובים בליגה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


יחד איתם, טל ויונטה ונבות ינאי בוגרי המועדון שנותנים עונה מצוינת, משלימים את הסגל דקל שוורצמן מתמרת ועופר דיגמל מחיפה שמביאים מניסיונם העשיר.
את הקבוצה מאמן עודד הנדלר מיפעת שסיפר השבוע: "ההישג הוא גדול מאוד נתנו עונה נהדרת תוך כדי הצגת כדורסל אטרקטיבי, רוצים ויכולים ללכת עד הסוף בעזרת הקהל הנפלא של העמק" .

סדרת הגמר תתחיל ביום ראשון ה8.5 במשחק חוץ בחיפה ואחריה יתקיים המשחק השני (15.8) בנהלל , משחק שעתיד למשוך אליו קהל רב. משחק שלישי יתקיים במידת הצורך ב18.5 בחיפה.

ארז ביטמן מנהל מח' הספורט אמר השבוע: "ההישג הוא עצום ,ועם בוא האביב אנחנו כולנו תקווה שנעשה היסטוריה ואנשי העמק יזכו לראות כדורסל כחול לבן במיטבו, השילוב בין הוותיקים לצעירים מניב פירות ועכשיו נשאר לנו רק לקטוף אותן"