עמק יזרעאל פותחת עונה עם ברק פלג ואבישי גורדון

קבוצת הבוגרים של עמק יזרעאל פותחת את עונת הכדורסל. הקבוצה מורכבת משחקני קבוצת הנוער של המועדון ומשישה שחקנים בוגרים, ביניהם ברק פלג ואבישי גורדון

קבוצת הבוגרים של עמק יזרעאל פותחת את עונת הכדורסל. הקבוצה מורכבת משחקני קבוצת הנוער של המועדון ומשישה שחקנים בוגרים.
בין השחקנים הבוגרים: ברק פלג תושב ציפורי – בעל עבר עשיר בליגת העל וקריירה מפוארת וכן משחקים בקבוצה  אבישי גורדון שעשה קריירה מרשימה בליגת העל כולל שתי אליפויות המדינה, יבגני ליוטרין ונבות ינאי שגם מאמנים במחלקת הנוער של המועדון, גל ויונטה – בוגר המועדון

ברק פלג
ברק פלג יוביל את הקבוצה

ועופר דיגמל, את הקבוצה מאמן עודד הנדלר תושב יפעת ואחד המאמנים הוותיקים בעמק.
אמנם במשחק הראשון מול כפר יונה, רשמה הקבוצה הפסד ראשון, אך בשני משחקים נוספים שהתקיימו מאז, ידה של הקבוצה מהעמק הייתה על העליונה – והקבוצה רשמה ניצחון על מכבי חדרה ועל צפת.

במחלקת הספורט במועצה ציינו לטובה את כמות האוהדים הרבה שהגיעה למשחקים, לעודד את השחקנים. משחקי הבית של הקבוצה מתקיימים בימי ראשון אחת לשבועיים, בשעה 19:30 באולם בנהלל ובמחלקת הספורט מזמינים את תושבי העמק להגיע למשחקים, ליהנות מספורט איכותי ולעודד את השחקנים. בנוסף לקבוצת הבוגרים, עוד 42 קבוצות המועדון מכיתות ה' – י"ב פתחו החודש את ליגות האיגוד, ניתן לעקוב אחרי כל המשחקים, תוצאות ואירועים נוספים בדף הפייסבוק של המועדון "מועדון כדורסל עמק יזרעאל".

ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, אמר השבוע: "אחרי עונה מצוינת בשנה שעברה, אנחנו נרגשים לפתוח עוד עונה. השנה, גדלנו במספר הקבוצות התחרותיות בליגות האיגוד, מה שמצביע על דרך ומקצוענות שקודמים להצלחה, אני קורא למשפחות ולחובבי הכדורסל בעמק לבוא ולראות את ילדי ובוגרי העמק במשחקים השונים, מאחל לכולנו עונה ספורטיבית ושקטה".