עמק יזרעאל: מרכז המוזיקה בבית האמנויות מציג קונצרט 'חנוכריסמס'

תוצרים מוזיקליים ראשונים לעונה של הרכבי מרכז המוזיקה בבית האמנויות עמק יזרעאל. צילום: דוברות המועצה

בשבוע החולף נערך קונצרט 'חנוכריסמס' של מרכז המוזיקה בבית האמנויות עמק יזרעאל, בדיוק בין שני החגים – חנוכה וכריסמס. נגנו בו, מול קהל רב של משפחות, חברים ואוהבי מוזיקה, מרבית הרכבי מרכז המוזיקה.
הקונצרט, בהפקת צוות בית האמנויות, מסכם את חלקה הראשון של השנה וכבר הפך למסורת. שולבו בו סגנונות רבים ושונים: מוזיקה קלאסית,  ג'אז, רוק ומוזיקה ערבית.
קונצרט 'חנוכריסמס' מציג את התוצרים המוזיקליים הראשונים לעונה של הרכבי בית האמנויות. במהלכו בוצעו היצירות עליהם עבדו התלמידות והתלמידים מתחילת השנה.
בין השאר הופיעו: תזמורת כלי הקשת בניצוחו של צבי כרמלי, אנסמבל "מזרח מערב" בניצוחו של עאטאף באשארת, תזמורת העתודה בניצוחה של נעה אליעזר שלף, הרכב הג'ז הייצוגי בהדרכתו של רון קליין והרכבים קמרים בהדרכתם של חמוטל מרום, נעה אליעזר שלף וצבי כרמלי.
מנהל מרכז המוזיקה בבית האמנויות – יריב דומני, סיפר: "קונצרט 'חנוכריסמס' מועלה זה מספר שנים וכבר הפך למסורת. בין השאר הוא מבטא את החיבור והשיתוף של תלמידי המרכז ומורים מכל הדתות והגוונים של החברה שבה אנחנו חיים בעשיה מוזיקלית, חינוכית וערכית.
חיבור זה מאפיין את בית האמנויות מיום הקמתו. גם בימים אלה היה חשוב לנו לא לוותר על העשייה ולהעלות, למרות הכול, את הקונצרט ובכך, להרבות את האור בחלקת האלוהים הקטנה שלנו".
ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל – אייל בצר: "הקונצרט מביא לידי ביטוי את הרוח של בית האומנויות, השואפת להתמקד בשווה ובדומה בין כלל בני האדם ובחיבור ביניהם, המבקשת להמשיך לקדם את יכולותיהם של תלמידינו באמצעות מוזיקה. דווקא בימים אלה חשוב להמשיך לעסוק בפעילות חינוכית, תרבותית ומוזיקלית.
ערב זה מתקיים בערבו של היום הקצר בשנה, כולנו תקווה שמעתה ירבה האור ונזכה לבשורות טובות".

קונצרט 'חנוכריסמס' של מרכז המוזיקה בבית האמנויות עמק יזרעאל. צילום: דוברות עמק יזרעאל
קונצרט 'חנוכריסמס' של מרכז המוזיקה בבית האמנויות עמק יזרעאל
קונצרט 'חנוכריסמס' של מרכז המוזיקה בבית האמנויות עמק יזרעאל. צילום: דוברות עמק יזרעאל
קונצרט 'חנוכריסמס' של מרכז המוזיקה בבית האמנויות עמק יזרעאל
אייל בצר ראש מועצה אזורית עמק יזרעאל בקונצרט. צילום: דוברות מוא"ז עמק יזרעאל
אייל בצר ראש מועצה אזורית עמק יזרעאל בקונצרט

ניתוח לכריתת רחם שרירני באמצעות רובוט במרכז הרפואי העמק

|

"אני יודעת לחבר. זה מה שאני עושה 30 שנה בכל התפקידים שביצעתי"

|