עמק המעיינות: ליאור נגר נבחרה לעובדת מצטיינת בעמותת פותחים עתיד

נגר עובדת בעמותה כרכזת קהילה ובוגרים בבית שאן מזה כ-4 שנים. צילום: ליאור תקוותם

כמידי שנה, אחרי סיום שנת הלימודים ובפתחה של שנת לימודים חדשה, נערך טקס, שכבר הפך למסורת בפותחים עתיד, טקס הוקרה לעובדות המצטיינות על שפת הכנרת, במתחם אוהלו.
'פותחים עתיד' הינה עמותה, חברת בת של הסוכנות היהודית הפועלת משנת 2006, למען ילדים ומשפחות המצויים במצבי סיכון, בחרה השנה בליאור נגר מעמק המעיינות, העובדת בעמותה כרכזת קהילה ובוגרים בבית שאן מזה כ-4 שנים.
ליאור, נשואה+2, המתגוררת בקיבוץ רשפים שבעמק המעיינות, מאז הצבא עבדה עם ילדים ונוער בסיכון וכשעברה מהמרכז לעמק, אמרה לעצמה שהיא חייבת לחזור לעבודה עם ילדים ונוער. כל הפורמט של לעבוד עם ילדים ומשפחות בתהליך שהוא ארוך מאד עניין אותה וקסם לה. ליאור, מאד התרגשה מהזכייה ומזה שרואים אותה בעמותה "לא בכל ארגון אתה זוכה לקבל איזושהי הצטיינות או עצירה בדרך שמוקירים אותך ואני ממש ממש מתרגשת".
גם הקיץ, כמידי שנה, התקיים סמינר בן שלושה ימים לכלל הנאמנים בארץ באחוזת אוהלו על גדות הכינרת. כ 300 נאמנים ונאמנות של פותחים עתיד, מכל קצוות הארץ, אשר משקפים את הפסיפס הייחודי של החברה הישראלית, הגיעו לשלושה ימים של למידה והעמקה משותפת. השנה כיבדה את פותחים עתיד בנוכחותה בטקס המצטיינים הגב' אמירה אהרונוביץ, מנכלי"ת הסוכנות היהודית, אשר הגיעה להכיר, ולשמוע ממקור ראשון על עבדת הנאמנים בשטח ומר בני ביטון, ראש עיריית דימונה, שנבחר ליו"ר דירקטוריון עמותת פותחים עתיד.
פותחים עתיד היא חברה לתועלת הציבור וחברת-בת של הסוכנות היהודית לארץ ישראל. הפועלת משנת 2006, ב-50 ישובים בפריפריה החברתית והגיאוגרפית של ישראל למען ילדים ומשפחות המצויים במצבי סיכון. התוכנית ממומנת על ידי הסוכנות היהודית, הפדרציות היהודיות מצפון אמריקה, קרן היסוד, משרד החינוך, רשויות מקומיות וכן תורמים פרטיים מישראל ומרחבי העולם. ייחודיותה של התוכנית טמון במודל הנאמנות המהווה גורם מפתח בהצלחתם של הילדים ומשפחותיהם. ברחבי הארץ פועלים כיום כ- 300 נאמנות ונאמנים המחויבים לתפקידם ולשינוי החברתי אותו העמותה מובילה. בנוסף, הנאמנים מלווים באופן מקצועי כ 14,000 -ילדים והורים מידי שנה. לצורך כך, עוברים הנאמנים הכשרה מקצועית מותאמת ומקבלים ליווי אישי וקבוצתי קבוע. פותחים עתיד פועלת להעניק לילדים ומשפחותיהם בטחון, כלים והזדמנות שווה לממש את הפוטנציאל האישי הטמון בהם תוך הנגשת השירותים החברתיים, עידוד מעורבות משפחתית ויצירת סביבה חינוכית תומכת.

אליקים: משמחים את בנו של החטוף צחי עידן

|

נפרדנו כך: עלייה של 16 אחוזים במספר המתגרשים בעפולה

|