עמי אסייג: "ההצלחה של הקבוצה הבוגרת השפיעה על הצמיחה של מחלקת הנוער"

מחלקת הנוער לכדורגל של הפועל עפולה פותחת את עונת 2015/16 עם לא מעט שינויים מרעננים. מאמנת הכושר קארין אלמלם תעבוד עם כל קבוצות הגיל במחלקה, והשוער מאיר כהן יסייע ליוסי פרטוק באימון השוערים. מנהל המחלקה עמי אסייג: "הביקוש למחלקת הנוער גדל בצורה משמעותית, בין השאר, בגלל המתקנים הראויים והצוות המקצועי המוביל"

 


יוצאים לדרך: מחלקת הנוער של הפועל עפולה בכדורגל, שנחשבת לאחת המחלקות הטובות והמצליחות בצפון, פתחה את עונת המשחקים 2015/16 עם לא מעט שינויים מרעננים שעשויים לשדרג את המועדון בעתיד.

נתחיל עם סגל המאמנים במחלקה שנותר על כנו למעט שינויים נקודתיים. את קבוצה הנוער ימשיך לאמן קלוד דהן, נערים א' שנתון 1999 יאמן חביאר פדלוב, נערים ב' שנתון 2000 יאמן יאיר סילקו, נערים ג' שנתון 2001 יאמן דרור דסו. כמו כן, ילדים א' שנתון 2002 יאמן זיו אמויאל (מאמן חדש שהצטרף למחלקה), ילדים ב' שנתון 2003 יאמן דימיטרי סרקולסקי וילדים ג' שנתון 2004 יאמן אנטולי חילוב.

 

• שחקנית חיזוק

ראשי המועדון ביצעו הקיץ שדרוג משמעותי למחלקה כשצירפו את מאמנת הכושר המוערכת קארין אלמלם, שתעבוד במהלך השבוע עם כל קבוצות הגיל, מגן חובה ועד גיל נוער. וזאת במטרה לקדם ולשפראצל השחקנים הצעירים את הקואורדינציה, המוטוריקה והכושר הגופני.

מאמן השוערים המוערך, יוסי פרטוק, יעבוד עם השוערים במחלקה שלוש פעמים בשבוע ומי שיסייע לו הוא שוער הפועל עפולה בהווה מאיר כהן, שיתרום יום אחד למחלקה. ניר עדין ישמש כמאמן החוגים, שלום אדרי כמנהל המשק, זועבי מועתאז החובש ואסתר כהן תמשיך לשמש בתפקיד מזכירת המועדון.

מנהל מחלקת הנוער עמי אסייג דיבר על הצמיחה הבלתי פוסקת של המחלקה ואמר בסיפוק: "במשך כל הקיץ קיבלנו עשרות טלפונים להצטרף למחלקת הנוער של הפועל עפולה. הביקוש למחלקת הנוער בעפולה גדל בצורה משמעותית, בין השאר, בגלל ההצלחה הגדולה של הקבוצה הבוגרת בעונה האחרונה וכן בגלל המתקנים הראויים והצוות המקצועי שמוביל את המחלקה". צילום: "בסט בול"

 

צוות המאמנים ווהמינהל  של מחלקת הנוער הפועל עפולה
הצוות המקצועי ואנשי הלוגיסטיקה של מחלקת הנוער הפועל עפולה

• חינוך וערכים לפני כדורגל

לגבי המטרות העתידיות הוסיף אסייג: " אחת המטרות העיקריות של המחלקה הייתה ונותרה בניית שחקנים עבור הקבוצה הבוגרת. גם השנה העברנו שני שחקני נוער לקבוצה הבוגרת בליגה הלאומית וכיום מאיישים אותה כ-10 שחקנים יוצאי מחלקת הנוער שמהווים חלק מהסגל". עוד הוסיף ואמר אסייג בעניין המטרות של המחלקה שאינן מסתכמות רק בקידום המקצועי של השחקנים על המגרש: "מחלקת הנוער מתחילה ומסתיימת בחינוך ומשמעת עצמית, הרבה לפני החלק המקצועי וכולל מעקב מפורט אחרי התנהלותו של כל שחקן/תלמיד במסגרת הלימודית בביה"ס. השנה נפעיל שיתוף פעולה מיוחד עם תוכנית 'שילובים', במסגרתה יעבירו השחקנים את תעודות השליש שלהם למאמני הקבוצות, ובאמצעות תוכנה מיוחדת יינתנו דפי פירוט על ההשקעה של השחקן בלימודיו, הציונים והמקצועות בהם הוא מצליח מאוד או מתקשה".

 

• בשבוע הבא: ביה"ס לכדורגל פותח עונה

בית הספר לכדורגל של מחלקת הנוער בעפולה, המונה כ-250 ילדים מגן חובה ועד כיתה ו', יפתח ביום חמישי הבא (3 לספטמבר) עונה חדשה. הפגישה הראשונה תתקיים במגרש הכדורגל ברחוב וולפסון החל משעה 17:30.

"בית הספר לכדורגל בעפולה מעניק את היסודות הנכונים והבסיס המקצועי בנוסף לערכים אחרים שלמעשה יאפשרו לילדים בעתיד להפוך לכדורגלנים מקצוענים. אני מציע להורים להגיע ולהירשם כי הדרישה בקרב ההורים שמעוניינים לצרף את ילדיהם היא גדולה מאוד והמקומות מוגבלים", אומר עמי אסייג.