עמידר החדשה משיקה שירות 'זימון תור מראש' לתושבי בית שאן

השירות החדש יאפשר ללקוחות עמידר להזמין תור מבעוד מועד, לחסוך את זמני ההמתנה ולהמשיך לקבל שירות אישי ביום ובשעה הנוחים להם. המחשה: ארכיון

שירות זימון תור מראש הפועל מעתה במרכז בבית שאן (שאול המלך 62), הינו חלק ממהלך נרחב לשדרוג איכות השירות ללקוחות הדיור הציבורי. בתוך כך מציעה חברת עמידר החדשה קשת רחבה של שירותים דיגיטליים, המאפשרים ביצוע מגוון פעולות מרחוק תוך חסכון בזמן יקר.
בחברת עמידר מציינים כי מרכז שירות בית שאן הינו מהראשונים בו יוכלו לקוחותיהם להזמין תור מראש וכן שברבעון הקרוב, עתידה החברה להרחיב בהדרגה את זימון התורים אל כל מרכזי השירות ברחבי הארץ.
בחברה שמו דגש על מגוון הפלטפורמות בהן ניתן להזמין תור וביניהן: אפליקציית 'עמידר בשבילך' (תחת קטגוריית "מרכזי שירות") אתר האינטרנט של החברה בכתובת: www.amidar.co.il  (בעמוד הבית תחת "כלים מקוונים") וגם במוקד השירות הטלפוני: 6266*.
כאמור, מהלך שירותי זה, מהווה חלק משימוש נרחב שעושה החברה בעולמות הדיגיטל, וזאת כדי להמשיך ולייעל את השירותים ללקוחותיה. כך למשל, צויידו השנה אנשי השטח של החברה בטאבלטים המאפשרים ביצוע פעולות בזמן אמת בעת הביקורים הנערכים בדירות. כמו כן, לפני מספר חודשים הושקה אפליקציית 'עמידר בשבילך', המאפשרת בין היתר לדווח על מגוון נושאים לטיפול, מכל מקום ובכל זמן, וזאת ללא צורך בהמתנה למוקד הטלפוני או הגעה למרכז השירות.