המסע הגדול – מעפולה לאילת על אופניים

20 רוכבים מעפולה ועמק יזרעאל, חברים בקבוצת "דרפטינג" יצאו למסע מאתגר בן שלושה ימים מבירת העמק, דרומה לאילת. המטרה הסופית: תחרות איש הברזל – "ישרא-מן" 2016

המחשבה על נסיעה מעפולה לאילת ברכב מובילה לא מעט משפחות וזוגות לבחור לבלות חופשות בצפון או במרכז, אך יש כאלה שבוחרים להגיע לעיר הקיט המתוירת בדרום, ברכיבה על אופנים. ביום רביעי, יצאו 20 חברי קבוצת "דראפטינג" עפולה בהובלתו של הטריאתלט ניב אדרי למסע רכיבה מאתגר. נקודת היציאה הייתה בעפולה והיום סיימו חברי הקבוצה את המסע באילת. ביום הראשון רכבו חברי הקבוצה, גברים ונשים כאחד, בגילאי 67 – 24, למרחק של 160 ק"מ, מעפולה לעין גדי. בתום היום הם "קינחו" גם בריצה לאורך של בין שלושה לך-15 ק"מ.

מנוחת הרוכבים, חברי הקבוצה בהפסקה קפה
מנוחת הרוכבים, חברי הקבוצה בהפסקה קפה

• "במהלך השעות הארוכות של הרכיבה יש המון קטעים קשים ומורכבים אבל בסופו של דבר זו חוויה גדולה של ממש"

אמש, עם שחר, יצאו הרוכבים למסע מעין גדי ולמצפה רמון. היה זה היום המאתגר מבין השלושה היות וזהו מסלול המורכב ברובו מעליות תלולות ומתישות. את המסע סיימו הרוכבים באילת, לאחר שרכבו אליה ממצפה רמון, דרך כביש 12 וכביש 10. ניב אדרי, שרכב עם הקבוצה המגובשת ומוביל אותה בשנים האחרונות להצלחות רבות הוסיף כי המסע נערך כהכנה ל"ישרא-מן" 2016 (ישרא-מן – היא תחרות בטריאתלון למרחק איש ברזל המתקיימת מדי שנה באילת).


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


לוטן טובי, אחד הרוכבים בקבוצה סיפר: "הייתה לנו הזכות להשתתף במסע המאתגר הזה. מדובר בחוויה הטומנת בחובה מכלול של תחושות. היום השני היה העמוס והקשה ביותר, אך גם המהנה והיפה ביותר, כשראינו את אזור הבקעה במלוא הדרו, כשהפריחה ברקע. במהלך השעות הארוכות של הרכיבה יש המון קטעים קשים ומורכבים אבל בסופו של דבר זו חוויה גדולה של ממש. אחת הרוכבות בקבוצה הגדירה את זה בצורה הטובה ביותר ואמרה שלדעתה המסע הוא שילוב של טיול שנתי בכיתה יב' ושבוע מילואים".