על חם: נחשפה כנופיית גנבי רכב בצפון

בעקבות מספר רב של גניבות רכבים ביצעה המשטרה מארבים באזור נצרת עלית. אמש, במסגרת הפעילות נגד הכנופיה נעצר גנב רכב עם ציוד פריצה וציוד טכנולוגי

אפשר לישון בשקט? בפעילות יזומה של שוטרי משטרת ישראל שנערכה ביום שני לפנות בוקר בנצרת עלית נחשפה כנופיית גנבי רכב שפעלה באזור העמק והצפון. הפעילות נערכה בעקבות מספר גניבות רכבים שאירעו לאחרונה.

במשטרה ציינו כי במסגרת הפעילות הוצבו מארבים שבמהלכם הבחינו השוטרים במספר חשודים הנכנסים לרכב באחד הרחובות בנצרת עלית ונוסעים מהמקום בצורה פרועה. השוטרים סימנו לרכב לעצור תוך כדי נסיעה אחריהם. בשלב הבא השוטרים הצליחו לעצור את הרכב ועצרו חשוד. בחיפוש ברכב נמצא ציוד פריצה וציוד טכנולוגי המסייע לגנבים בגניבת הרכבים.

• בקרוב צפויים מעצרים נוספים

החשוד בגניבה, בשנות העשרים לחייו הוא תושב השטחים. הוא יובא היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בנצרת. במשטרה הוסיפו כי בקרוב צפויים מעצרים נוספים בפרשה. ביום שני נעצר גם נהג רכב פרטי מהצפון שהיה מעורב בתאונת דרכים, עת שנהג ללא רישיון נהיגה והיה מאושפז בעקבות התאונה. בשבוע האחרון נעצר הנהג שוב על ידי שוטרים כשהוא נוהג ברכב. החשוד (21) נעצר והובא לשיפוט מהיר בבית משפט לתעבורה בעכו עם בקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים.