על הכוונת של בית שאן: בוארון, סיסו, מלכה ולינדר

הדיבורים על הגדלת תקציב ומאבקי עלייה בעונה הבאה, הופכים את הפועל בית שאן ליעד נחשק עבור שחקנים בכירים. חלוץ ובלם נשר נמצאים על הכוונת, כמו גם חלוץ שעריים וקשר טבריה. ראש העיר בן שטרית: "עם תקציב של 1.5 מיליון אפשר לדבר על עלייה"

שנה חדשה, זמירות חדשות: בהפועל בית שאן משדרים רוח אופטימית ומכוונים גבוה לקראת העונה הבאה. המאמן מוריס אוזן ימשיך עונה נוספת לאחר שהאריך את חוזהו ובימים אלה מתחילים בהפועל בית שאן להתמקד בנושא בניית הסגל ובניית תקציב הולם (1.5 מיליון שקלים) בשאיפה להיאבק בעונה הקרובה על כרטיס העלייה.
בינתיים הדיבורים על הגדלת תקציב ומאבקי עלייה בעונה הבאה, כך נראה, הופכים את הפועל בית שאן ליעד נחשק עבור שחקנים בכירים בליגה א', וזאת בנוסף לקהל הנפלא שיש לקבוצה, שזה עוד משהו שמדרבן שחקנים רבים לרצות להגיע לשם.
רשימת השחקנים הבכירים שהוזכרו כמועמדים אפשריים להגיע כוללת בין השאר את חלוץ מכבי שעריים אבי מלכה, קשר עירוני טבריה ליאור לינדר, וכן החלוץ עומר בוארון והבלם מאור סיסו, שעזרו לעירוני נשר להעפיל ללאומית.

ראש העיר בית שאן מכוון גבוה לליגה הלאומית
ראש העיר בית שאן מכוון גבוה לליגה הלאומית

יש לציין כי ראש העיר רפאל בן שטרית, מנסה בהתמדה וללא לאות לגייס תקציבים שיאפשרו את פעילותה הסדירה של הקבוצה בעונה הבאה. "חשיבות קיומה של קבוצת הכדורגל בעיר שלנו ידועה לכל. אנחנו משקיעים מאמצים רבים וממושכים כל העת כדי להגדיל את התמיכה בקבוצה שכיום עומדת על כ- 900.000 שקלים. נעשה מאמצים עליונים לגייס עוד 600.000 שקלים ובתקציב של מיליון וחצי שקלים אפשר יהיה לדבר על עלייה" אומר בן שטרית.
השבוע העבירה העירייה תקציב על סך 175 אלף שקל לתשלומי שכר ולסיום ההתחייבות לשחקנים. "כעת, לאחר שהבטחנו שקט כלכלי אנחנו יכולים להתפנות להיערכות נכונה וטובה לקראת עונת הכדורגל הבאה", ציין  ראש העיר.