עירוני טבריה: המאמן גל שלמה חתם בקבוצה

המאמן הצעיר סיכם לעונה נוספת בקבוצה מעיר הכנרת, שסיימה את העונה האחרונה עם גירעון של כ-200 אלף שקלים וגם נפרדה בטון צורם מרוב שחקניה הבכירים, כולל שלום עקיבא וכפיר דוד, שעזיבתם גררה ביקורת נוקבת מצד האוהדים. צלום: צילום: "בסט בול"

הרבה אחרי שאר הקבוצות בליגה א', עירוני טבריה החלה היום (ב') את הכנותיה הרשמיות לקראת העונה הבאה, לאחר שההנהלה הודיעה על הארכת חוזהו של המאמן גל שלמה, שהצטרף לקבוצה במהלך העונה החולפת במקומו של מוריס אוזן.
עירוני טבריה, שסיימה את העונה האחרונה עם גירעון תקציבי של כ-200 אלף שקלים, טרם שילמה לשחקנים את המשכורת האחרונה של העונה החולפת, כמו הרבה קבוצות אחרות בליגה. בנוסף, הקבוצה נפרדה לאחרונה מנכסיה, כאשר פרט לשחקני הרכש הבכירים שעזבו גם שחקנים כמו שלום עקיבא וכפיר בן דוד שהיו סוג של סמל עבור הקהל הטברייני נטשו את המועדון בטון צורם. דבר שגרם להרבה כעס ועצבים אצל האוהדים, שמסרבים עדיין לעכל את עזיבתם של השניים.
לעת עתה ארבעה שחקנים חתומים בקבוצה והם: עדי תדמור, ג'פרי נוסבאום, אושרי טויל ואחמד סבע. כך שלמאמן גל שלמה מצפה עבודה רבה. ובכל זאת, יו"ר הקבוצה זוהר יצחק נותר אופטימי: "למרות שכולם מספידים אותנו אני בטוח שתהיה לנו קבוצה טובה שתתברג בצמרת. התחלנו את ההכנות קצת באיחור אבל זה לא כל כך נורא. השנה החלטנו לשנות גישה וללכת על סגל צעיר".