עירוני טבריה: "אין שום לחץ, לא מבינים על מה הרעש"

הקבוצה של מוריס אוזן, ששואפת בתום העונה לחזור ללאומית, פתחה את העונה אומנם בצליעה (5 נקודות מתוך 9), אבל במועדון לא נכנסים לפאניקה. "אנשים צריכים להיכנס לפרופורציות. אף קבוצה לא עלתה ליגה במחזור החמישי. מוריס אוזן יודע בדיוק מה לעשות", מרגיעים במועדון. צילום: אתר "בסט בול"

 

 

עם תיקו שני בשלושה משחקים, נראה כי עירוני טבריה היומרנית, בדומה לשאר היריבות הבולטות במאבק העלייה (נשר, הרצליה וקרית אתא), טרם התחברה, והתוצאות שלה בינתיים רחוקות מהציפיות המוקדמות.

אבל בלי קשר לתוצאות (השיגה 5 נקודות מתוך 9), גם היכולת הקבוצתית רחוקה מלהיות משכנעת. אלא שבקבוצה מעיר הכנרת, שמעוניינים בתום העונה לשוב לליגה הלאומית, לא מתרגשים יותר מדי.


בקבוצה יודעים שהפוטנציאל הוא עצום, ויש ציפייה טבעית ליכולת הרבה יותר טובה מהסגל האיכותי שבנה מוריס אוזן, אך יחד עם זאת הם מגלים סבלנות ומבינים שדרוש עוד זמן מה עד שהפאזל יתחבר.  


 

"זו רק התחלה של העונה. אני לא מבין על מה אנשים עושים רעש?", הקשר שלום עקיבא, שעבר דבר או שניים בליגה א' ובמאבקי העלייה, משתומם לנוכח הדיבורים סביב הקבוצה.

"בשלבים האלה של העונה כל קבוצה יכולה לנצח את היריבה ממול, כי עדיין רוב הקבוצות לא התחברו. אנחנו רגועים לגמרי. מוריס אוזן יודע בדיוק מה לעשות. אין צורך להיכנס ללחץ מיותר.
לא רציני לדבר על לחץ במחזור השלישי. אני משוכנע שככל שיחלפו המחזורים הקבוצות החזקות יהיו יותר טובות וגם יעלו במעלה הטבלה".