עימות חריף בין אריק גריפין מגלבוע/גליל לדרל וויליאמס מהפועל ת"א

השניים התעמתו פיזית בירידה למחצית במהלך המשחק בין הקבוצות שנערך במסגרת טורניר אלון בכפר תבור. בסיום האירוע שחקן הפועל ת"א פונה לבית חולים עם חשש לשבר באף. בעוד שהבעלים חיים אוחיון ניסה למנוע מהאדומים להגיש תלונה במשטרה, המנכ"ל ארצי פרטי אמר: "וויליאמס  דחף את גריפין לקיר, וזה הגיב  עם מכה מתוך הגנה עצמית"

תקרית אלימה התרחשה הערב (חמישי) בחצי גמר טורניר אלון בכפר תבור במהלך המשחק של גלבוע/גליל להפועל ת"א. לטענת גורמים שנכחו במקום, בירידה למחצית הייתה תקרית אלימה בין שחקנה של גלבוע/גליל אריק גריפין לשחקן הפועל ת"א דרל וויליאמס. בסיום האירוע שחקן הפועל ת"א פונה לבית חולים עם חשש לשבר באף.
מנכ"ל גלבוע/גליל ארצי פרטי: "היו חילופי דברים במהלך המשחק בין השניים. בירידה למחצית וויליאמס דחף את גריפין והדביק אותו לקיר וזה בתגובה נתן לו מכה מתוך הגנה עצמית. זה בדיוק מה שהיה והיו לכך עדים".
הבעלים של גלבוע/גליל חיים אוחיון. מתכוון להעניש בחומרה את השחקן
הבעלים של גלבוע/גליל חיים אוחיון. מתכוון להעניש בחומרה את השחקן
הבעלים חיים אוחיון, שלא נכח במשחק עצמו וניסה באמצעות שיחות טלפון להרגיע את הרוחות, אמר: "הבנתי שהייתה תקרית אלימה בין שני השחקנים. אנחנו מוקיעים כל אלימות מכל צד, ומאחלים החלמה מהירה לווילאימס. אני ביקשתי מאנשי הפועל שיבטלו את התלונה במשטרה וננסה לפתור את העניין בין המועדונים. במקביל, ביקשתי ממנכ"ל הקבוצה והשחקן שלנו לגשת לבית חולים לאחר המשחק ולבקר את וויליאמס".
מאור יותר בהודעה שהוציא לתקורת הודיע אוחיון כי גריפין יועמד לדין משמעתי וייענש בחומרהץ
מאוחר יותר פרסם השחקן עצמו התנצלות בפני שחקן ת"א דריל ומועדונו הפועל ת"א ופנה ביו היתר לאוהדי מועדון גלבוע/גליל והצר על התנהגותו.
גריפין: "אני מצטער בפני האוהדים ובעיקר בגלל שאכזבתי את הקבוצה שלי היום, זה לא קרה לי אף פעם.
אני מקווה שתוכלו לסלוח לי על התנהגותי, אני לא בחור רע, אני מצטער בכנות עד עמקי נשמתי , ואני מקווה שהמועדון והאוהדים וחברי לקבוצה יסלחו על התנהגותי הערב. (בתמונה גריפין מימין עם וויליאמס במהלך המשחק)"