עידן דוד: "ידוע לי שבגלבוע רצו לוותר עליי, אבל זה מאחוריי"  

עידן דוד, שסידר לגלבוע שני ניצחונות רצופים, מנמיך ציפיות לקראת המשחק הביתי (ו', 13:00) מול המוליכה הפועל איכסל ("פעמיים חטפנו בראש מולם") ומדבר על התקופה הלא פשוטה בתחילת העונה: "אני יודע שרצו לוותר עליי, אבל זה כבר מאחוריי. עבודה שהיום מדברים איתי על העונה הבאה"

באסי גלבוע נערכים בהתרגשות גדולה לקראת המשחק הביתי היום (שישי, 13:00) מול מוליכת הטבלה הפועל איכסל.
הקבוצה של רפי בוסקילה מגיעה במומנטום חיובי לאחר שני ניצחונות רצופים ושבעה משחקים רצוף ללא הפסד שעזרו לה להתמקם במרכז טבלה. ולמרות זאת, עדיין בגלבוע מעדיפים לשמור על פרופיל נמוך לקראת איכסל, שגם היא מגיעה במומנטום נהדר לאחר שניצחה בשבועיים האחרונים בצורה דרמטית בזכות שערים שכבש בתוך תוספת הזמן.
המשחק הזה יכלול בתוכו גם צד פיקנטרי. אקס אסי גלבוע ומלך שערי הליגה, אבי מלכה, משחק במדי איכסל, כמו גם הקשר שלומי מראד שפתח את העונה במדי אסי גלבוע.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


"שני הניצחונות האחרונים עזרו לקבוצה לנצח ולברוח מהתחתית", אומר חלוץ אסי גלבוע עידן דוד, שכבש בשני המשחקים האחרונים ולא שוכח שעד לא מזמן ניסו בגלבוע להיפטר ממנו בכל דרך אפשרית.
"אחרי ארבע עליות ליגה רצופות, הגעתי בתחילת העונה לגלבוע ועברתי תקופה לא פשוטה. כל הסיפורים עם המאמנים  לא ממש תרמו למועדון. זה השפיע על השחקנים באופן ישיר. באופן אישי לא הגעתי מוכן לפתיחת העונה כי סחבתי פציעה מעונה שעברה. מה גם, שהיו הרבה שינויים, אבל היום הכל התייצב. כמו כן, בניגוד לקבוצות אחרות אסי גלבוע עשתה את השינויים שלה הרבה יותר מוקדם ולשמחתי הצלחנו להתחבר".
לגבי ההתעניינות הגדולה שהייתה מצד הפועל איכסל, אותה יפגוש היום: "הרבה קבוצות רצו אותי, ואחת מהן זו הפועל איכסל שהציעה לי לא מעט כסף. אבל העדפתי להישאר בגלבוע למרות שהבנתי שרוצים לוותר עליי. כל זה כבר מאחוריי ואני מרוכז בכדורגל. אין אגו בכדורגל. היום בכלל מדברים איתי על העונה הבאה. זה הכדורגל, הכל הפכפך".
לגבי המפגש מול איכסל והשאיפות להגיע לפלייאוף העליון, הוסיף עידן דוד: "יש לנו חומר שחקנים איכותי ששווה פלייאוף עליון, אבל יש לנו עוד דרך ארוכה ליעד. קודם אנחנו צריכים לעבור את איכסל שזה משחק קשה מאוד. אנחנו מגיעים כאנדרדוג. לא יהיה להם קל להוציא פה נקודות. כל הלחץ עליהם".