עופר טלקר: "אני אופטימי, יש שיפור ניכר ביכולת"

מאמן נצרת עילית, שזוכה להערכה גדולה במועדון למרות התוצאות השליליות, התייחס לפתיחת העונה המאכזבת של קבוצתו, שהוציאה נקודה אחת בחמישה מחזורים. עופר טלקר: "הקבוצה מגלה שיפור ניכר, ואני מקווה שעם הזמן גם התוצאות יגיעו. אני חושב שניצחון אחד ישחרר הרבה לחץ וגם יוציא אותנו לדרך חדשה"

 

 

 

בדומה לשנה החולפת גם בעונה הקרובה, כך נראה, הפועל נצרת עילית צפויה להיאבק על חייה בליגה בלאומית.

אחרי ארבעה מחזורים בליגה הקבוצה של עופר טלקר, שלמען האמת לא ממש עשתה הכנה אידיאלית לקראת העונה ועדיין משחקת מחוץ למגרשה הביתי בגרין, שקועה בתחתית עם מאזן של נקודה אחת בחמישה משחקים. במחזור האחרון הקבוצה סיימה בתיקו 1:1 מול הפועל אשלקון, נקודה שגרמה לאופטימיות במועדון.

בכלל, במשחקים האחרונים הקבוצה מגלה שיפור ניכר ביכולת, אבל בפועל זה עדיין לא בא לידי ביטוי בתוצאות, והקבוצה טרם השיגה ניצחון העונה.


המאמן עופר טלקר עדיין שומר על אופטימיות זהירה ומאמין שניצחון אחד יכול לשנות את פני הדברים.
"קשה להסביר את זה, אבל מעבר לתוצאות, שזה בעצם הדבר הכי חשוב, כמעט הכל אצלנו נמצא במגמת עלייה", אומר המאמן עופר טלקר, שזוכה להערכה גדולה במועדון למרות התוצאות הלא מחמיאות, "אנחנו משחקים טובים ויש שיפור ניכר ביכולת, אבל הכדורים פשוט לא נכנסים.
אולי זה נשמע כמו תירוצים, אבל הקבוצה משחקת יותר ויותר טוב ואני מקווה שגם התוצאות יגיעו בעתיד הקרוב".


זה בטח מאוד מתסכל אותך לשחק טוב ולא לנצח?

"בהחלט, זה מאוד מתסכל. בלא מעט משחקים אנחנו מרגישים שהניצחון אוטוטו מגיע, וזה לא קורה. שחקנים שלנו מחמיצים מול שער ריק ומצד שני סופגים שערים מטעויות לא מחויבות המציאות. זה חוסר מזל משווע. אני מקווה שהתקופה הזו תחלוף בקרוב. אנחנו שומרים על אופטימיות לנוכח השיפור המשמעותי ביכולת, ובמקביל עושים הרבה עבודה בפן המנטאלי".

 

לא מייאש אותך לעשות את כל הנסיעות האלה מחולון?

"ממש לא. אני ממוקד במטרה להצליח כמאמן כדורגל. לנצרת עילית יש  מקום מכובד בליגה הלאומית. ולמרות התוצאות הלא טובות, אני נוסע לאימונים בחיוך גדול. מי שנמצא בתחום הזה יודע שבכדורגל יש תקופות פחות טובות, וכרגע אני עומד בתוקפה כזו. אבל אני לא מתייאש ומאמין שנדע ימים טובים יותר".