עונש חסר תקדים לשחקן אסי גלבוע בעקבות "מהומת טבריה"

מגן אסי גלבוע ספג עונש כבד לאחר שבית הדין של ההתאחדות הרשיע אותו בגין תקיפה של אחד מחברי הנהלת עירוני טבריה. מאמן טבריה גל לשמה ספג קנס כספי ע"ס 600 שקלים לאחר שפרץ לכר הדשא והורחק ע"י השופט

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, בראשות השופט נעם ליובין, גזר היום (רביעי) עונש כבד על מגן אסי גלבוע אייל ברזני שעמד בעין הסערה במהומה שפרצה בשישי האחרון בתום המשחק בין עירוני טבריה לאסי גלבוע. העונש שנגזר על ברזני הוא הרחקה מ-5 משחקים בפועל, וזאת בהתאם לדוח השיפוט (שגיא ברמן), בו תואר: "לאחר שריקת הסיום התפתחה מהומה ליד חדרי ההלבשה בין שחקני שתי הקבוצות. ראיתי את השחקן אייל ברזני מכה חבר הנהלה של עירוני טבריה באגרוף. הודעתי לחברי הנהלה של אסי גלבוע שהשחקן מורחק ושאציין זאת בדוח".
אגב, ברזני הציג במהלך הדיון סרט וידיאו שבו מראה כי הוא זה שהותקף ע"י אנשי טבריה, אלא שזה לא שכנע את הדיין שבסופו של דבר גזר עליו עונש כבד ביותר.

עוד באותו משחק. מאמן טבריה גל שלמה ספג קנס כספי על סך 600 שקלים וזאת לאחר שבדקה ה-90 לאחר שהובקע השער לטובת עירוני טבריה המאמן נכנס כ-20 מטר לכר הדשא ורץ בתוך המגרש ובהמשך הורחק ע"י השופט.