עומרי ביטון: "אני מכוון לקבוצה הבוגרת של מגדל העמק"

רגע אחרי שהוא סיכם לעונה שלישית כמאמן קבוצת הנוער של מגדל העמק, המאמן המוכשר עומרי ביטון (32) מצהיר על כוונותיו העתידיות: "אני מרגיש בשל לאמן בוגרים, ומקווה שהטבילה הראשונה שלי תהיה בבוגרים של מגדל העמק". צילום: אבי רביבו

אחרי שנתיים מוצלחות בתפקיד מאמן קבוצת הנוער של הפועל מגדל העמק המאמן עומרי ביטון נפגש לאחרונה עם יו"ר המועדון אלי אלפסי וסיכם איתו לעונה שלישית בתפקיד. "אני שמח להמשיך במקום שאני כל כך אוהב. המטרה היא להמשיך את ההתקדמות ההדרגתית שלנו מהשנתיים האחרונות", אומר עומרי ביטון, שנחשב לאחד המאמנים המוכשרים שצמחו באזור בשנים האחרונות.
בעונתו הראשונה בתפקיד, ביטון בן ה-32 העלה לפני שנתיים את קבוצת הנוער של מגדל העמק לליגה הארצית. בעונה האחרונה הוא כבר סיים במקום ה-9 בטבלה, ולקראת העונה הבאה מצפה להמשיך במגמת ההתקדמות. עם זאת חשוב לציין כי העובדה שאין במחלקת הנוער של מגדל העמק, לפחות כרגע, קבוצת נערים א'-הופכת את המשימה של מאמן הנוער לקשה במיוחד. "זה שאין לנו קבוצת נערים א' מאוד מקשה עלינו, אבל למרות זאת אנחנו נבנה קבוצת נוער חזקה במטרה לבסס את מקומינו בליגה הארצית ואפילו להיאבק בצמרת הגבוהה", אומר ביטון.
ביטון, תושב מגדל העמק, לא מסתיר את רצונו להגיע לקבוצה הבוגרת. "אחרי מספר שנים בקבוצת הנועראני בהחלט מכוון ורוצה לעשות קפיצת מדרגה לקבוצה הבוגרת", הוא מצהיר, "זה היעד שהצבתי לעצמי. אני מרגיש בשל לאמן בוגרים ומקווה שהטבילה הראשונה שלי תהיה בבוגרים של מגדל העמק".