עובד נור: "ספורט בגלבוע זה לא רק הישגיות, זה קודם כל חינוך"

הפועל גלבוע/גליל ערכה אתמול בגן נר מסיבת עיתונאים חגיגית לרגל פתיחת העונה. ראש המועצה, עובד נור הודה לחיים אוחיון: "לתרומה שלך בכדורסל פה אין אח ורע". חיים אוחיון: "לא באנו להעביר עונה". חואקין שוכמן: "יש פה תשוקה, אהבה ומחויבות". ארצי פרטי: "הירידה ללאומית והחזרה לליגת העל גרמו לנו להיוולד מחדש"

העולה החדשה לליגת העל הפועל גלבוע/גליל ערכה אתמול בגן נר מסיבת עיתונאים חגיגית לרגלת פתיחת העונה.

מסיבת העיתונאים נערכה במעמד ראש מועצה אזורית הגלבוע עובד נור, הבעלים חיים אוחיון, מנכ"ל הקבוצה ארצי פרטי, מאמן הקבוצה אריאל בית הלחמי, קפטן הקבוצה חואקין שוכמן והגארד ג'ייסון סיגרס.

ראש מועצה אזורית הגלבוע עובד נור פתח את מסיבת העיתונאים וביקש בראשית דבריו להודות לשחקים שהעלו את הקבוצה בחזרה מהליגה הלאומית לליגת העל, למקום שהקבוצה נועדה להיות. כמו כן, נור ביקש להודות לחיים אוחיון שתורם לכדורסל בארץ מכול הלב בדרך מאוד מיוחד ותרומתו לגלבוע אין לזה אח ורע.

"אי אפשר בלי להגיד לחיים אוחיון, הבעלים של הקבוצה שתורם לכדורסל הישראלי מכל הלב, המון תודה. לתרומה שלך לכדורסל פה אין אח ורע, אנחנו מודים לך על שותפות הדרך. ספורט בגלבוע זה לא רק הישגיות ומצוינות, זה קודם כל חינוך והנחלת ערכים. יש לנו למעלה מ-1,300 שחקנים במחלקת הנוער ואנחנו שמחים להוות דוגמה לכולם. אנחנו גאים להציג בסגל שישה שחקני בית בליגת העל, אנחנו רואים בזה רצף והמשכיות לכל המפעל שכמעט שמונה שנים כבר מצליח ומשגשג", אמר ראש המועצה, עובד נור.

כל המשתתפים במסיבת העיתונאים הדגישו בעיקר את תפקידה של הקבוצה בקהילה ופחות את המטרות
כל המשתתפים במסיבת העיתונאים הדגישו בעיקר את תפקידה של הקבוצה בקהילה בגלבוע ופחות את המטרות

אחריו נשא דברים בעלי הקבוצה חיים אוחיון שהודה לראש מ.א.הגלבוע עובד נור וציין כי: "זה לא מובן מאליו שרשות מקומית לוקחת אחריות על מועדון כזה", המשיך הבעלים חיים אוחיון, "אנחנו הנציגים היחידים של ההתיישבות העובדת בליגת העל, אנחנו הקטנים ביותר בכמות, אבל הוכחנו לא פעם שאנחנו לא קטנים באיכות. למרות המיקום הגיאוגרפי שלנו, זכינו בהישגים גדולים ששניים בכדורסל הישראלי אולי רק למכבי ת"א. טובי השחקנים והמאמנים עברו במועדון הזה, ולא במקרה. אני מאחל לנו שהשחקנים שלנו ישפיעו בעתיד בכדורסל הישראלי והעולמי, אני חושב שיש לנו חומר שחקנים שיכול ללכת בדרך הזו"

כשנשאל השותפות עם מועצה אזורית הגלבוע השיב: "כל הזמן שואלים אותנו מחדש ואנחנו עונים אותה תשובה: צריך שניים לטנגו, אנחנו והמועצה הולכים יחד. הקבוצה חיה, נושמת ובועטת, היא מעל ראש מועצה כזה או אחר. זה דבר חשוב מאוד לאיזור, זה לא מובן מאליו. האיזור פה בחר לצוף מעל המים בראש גאה. לא באנו להעביר עוד עונה, אל תטעו בשחקנים שלכאורה הם חדשים או עוד לא הוכיחו עצמם מספיק. גם שחקנים שנמצאים היום בטופ כמו כספי, אליהו, אוחיון, מקל ויבזורי עשו פה את הפריצה שלהם. כל מי שיקבל הזדמנות יוכל להוכיח את עצמו, זו רוח המועדון והמאמן. לא שינינו את הדרך, גם בשנים שהצלחנו עשינו את זה עם צעירים. שיטת המשחק שלנו, כפי שאנחנו מתכננים, מאפשרת ליותר שחקנים לבוא לידי ביטוי. זה היתרון שלנו לעומת האחרים, אני מעדיף את הדרך הזו".

הקפטן הצעיר שוכמן עם מנכ"ל הקבוצה וראש המועצה נור. דיבר על להביא תשוקה, מחויבות ואהבה למגרש.
הקפטן הצעיר שוכמן עם מנכ"ל הקבוצה וראש המועצה נור. דיבר על להביא תשוקה, מחויבות ואהבה למגרש.

המנכ"ל ארצי פרטי: "אנחנו מרגישים שירידת הליגה והחזרה לליגת העל גרמה לנו להיוולד מחדש, עשינו את שיעורי הבית שלנו, התחברנו יותר לקהילה ולציבור. התמיכה של ראש המועצה וחיים נותנים לנו המון כח להמשיך בדרך שלנו. אין אח ורע בארץ לזה שיש לנו שישה שחקני בית. אנחנו רואים בעצמנו חממה לגידול שחקנים צעירים ולראייה יושב לשמאלי חואקין שוכמן, דמות לחיקוי והערצה לכל ילדי המועדון והציבור הרחב בגלבוע. זה זכות להיות חלק מהמועדון הזה, אנחנו רואים עצמנו כשליחים. אימצנו מחדש את ציבור המועצה ואוהבי הכדורסל פה באיזור. אנחנו היום לא מצפים מהאנשים שיבואו לראות אותנו, אלא שיהיו חלק מאיתנו. אנחנו עושים כל מה שניתן כדי לעזור להם לעזור לנו. תוצאות הם חלק מהעניין, אנחנו נעשה הכל כדי שהאולם יהיה מלא ושהקהל יבוא לראות אותנו ולא את היריבות".

אחריו דיבר הקפטן הכי צעיר בליגה שזו לו עונה שנייה בתפקיד:  "ראשית כל, אני רוצה להודות לחיים אוחיון ולעובד נור על כל העבודה הקשה שהם השקיעו כדי להחזיר את הקבוצה לליגת העל", אמר שוכמן, "בתור אחד שגדל בקבוצות הנוער, אני יודע כמה חשוב שיהיה לאן לשאוף בליגת העל. יש פה 1,300 ילדים שמסתכלים עלינו ושואפים להיות פה איתנו. אני רוצה להודות לכל מועדון גלבוע/גליל על הזכות שניתנה לי לשמש כקפטן הקבוצה. המועדון הזה הוא כמו המשפחה השנייה שלי, הוא נתן לי המון ערכים וטיפח אותי. למדתי פה המון דברים מעבר לכדורסל, על החיים ועל איך להתנהג. אני רוצה להודות לאריאל וניר שנתנו לי את הזכות לשמש כקפטן. כל יום שאני מגיע לאולם, אני מגיע למשפחה אחת גדולה. יש פה תשוקה, מחויבות ואהבה, אלו דברים שחונכתי עליהם ואין לי ספק שמי שנמצא פה, בורכו בתכונות האלו. אנחנו הולכים הרבה לבתי ספר וחוגים, מתערבבים פה בעמק ומפזרים המון אהבה. זה בא לידי ביטוי גם בארוחות ערב שהשחקנים מתארחים בכל שישי ואנשים רבים מי ייקח אליו שחקן כזה או אחר".