סמ"ר ניר רפאל קנניאן – לוחם גבעתי מבית קשת נפל בקרב בעזה

שבת עצובה וכואבת: דובר צה״ל התיר לפרסום כי סמ״ר ניר רפאל קנניאן מקיבוץ בית קשת שבגליל התחתון – נפל בקרבות בדרום הרצועה. ״אני מאמין בלב שלם שמה שאני והצוות שלי עושים, הפלוגה שלי, וכל צה״ל ככלל, ישנה את ספרי ההיסטוריה״, כתב סמ״ר קנניאן לחבריו בטרם כניסתו ללחימה. צילום: דובר צה״ל

שבת עצובה וכואבת: סמ"ר ניר רפאל קנניאן, מקיבוץ בית קשת שבגליל התחתון, לוחם בסיירת גבעתי, נפל אתמול בקרב בדרום רצועת עזה. מדובר צה״ל נמסר כי בן 20 היה בנופלו והודעה נמסרה למשפחתו. "צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה", הוסיפו בדובר צה״ל.
מהמועצה האזורית גליל תחתון נמסר: "המועצה מרכינה ראש על נפילתו של סמ"ר ניר קנניאן ז"ל בקרבות הגבורה על הגנת המולדת. ניר ז"ל, מקיבוץ בית קשת לוחם מצטיין בסיירת גבעתי, בוגר קורס מ"כים שהתמחה בלחימה תת קרקעית ובעולמות החבלה השונים אמש במהלך קרבות הגבורה ברצועת עזה למען הגנת המדינה ואזרחיה. ניר הותיר אחריו את אימו ילנה, אביו רובן, אח ואחות – גרי ויסמין, בן 21 היה בנופלו".

• "אני אשמור על עצמי ואתם תשמרו על עצמכם"

סמ"ר קנניאן ז"ל כתב לחבריו עם כניסתו ללחימה: "אני מאמין בלב שלם שמה שאני והצוות שלי עושים, הפלוגה שלי, וכל צה״ל ככלל, ישנה את ספרי ההיסטוריה ויוביל אותנו לתקופה חדשה אשר בה אף ארגון טרור לא ירצה להתעסק איתנו. הרוח שלי והרוח של כולם חזקה מאוד, רוח לחימה בלי פחד, רוח של לוחמים, אריות, מכונות מלחמה שהתאמנו במשך שנתיים לרגע הזה. אנחנו עם מלוכד ומאוחד ורק יחד ננצח.
עם ישראל חי. אני אשמור על עצמי ואתם תשמרו על עצמכם. אוהב אתכם״. מועד הלווייתו יפורסם בהמשך. יהי זכרו ברוך.