"סחוטים": נערים מבית השיטה סייעו לקטוף 15 טון אשכוליות

"לקט ישראל": בני הנוער של בית השיטה הצטרפו לקטיף של העמותה האחראית להעברת עודפי מזון לעמותות סיוע, והיו שותפים לשבירת השיא 15של טון אשכוליות אדומות שהועברו לנזקקים

קו ברור ומחבר עובר בין אפיונה של מוא"ז הגלבוע, כמועצה חקלאית מובילה לבין ערכי תרומה ועזרה לזולת, שהינם ערכי יסוד ברוח הגלבוע המיוחדת, המתחילה עוד בגיל צעיר. דוגמה מוחשית לכך התרחשה ביום שישי האחרון, כאשר בני הנוער של קיבוץ בית-השיטה הצטרפו לפעילות המיוחדת של קטיף המתנדבים, המתקיים כחלק מפעילות לקט ישראל ו"קיבוצניקים עם החברה".
למעלה מ-100 נערים ונערות, מכיתה א' ועד י"ב, המשתייכים למערכת החינוך החברתי של הקיבוץ, קיימו לאורך כל השבוע פעילויות לחידוד ערכי הנתינה והעזרה לזולת, ובמקביל נחשפו לפעילות "לקט ישראל", האחראי להעברת עודפי מזון ממקורות מגוונים לעמותות ומוסדות סיוע.
שיא הפעילות תוכננה ליום שישי, בשדות האשכוליות של קיבוץ מסדה, עת הצטרפו לפעילות הקטיף המסורתי שמקיימים ילדי עמק-הירדן. המרכזים הקהילתיים בגלבוע (בניהולה של סיון גולדמן), לא נותרו אדישים לפעילות מחממת הלב הזו, ומיהרו להעמיד אוטובוסים לטובת הפעילות.
זו השנה החמישית ברציפות בה שותפים ילדים מעמק הירדן וממועצות שכנות במבצע של ארגון "לקט ישראל" בשדות העמק. במבצע השבוע לקחו חלק למעלה מ-1000 בני נוער, שיא משתתפים, אשר ביחד שברו גם את שיא הקטיף: כ-15 טון אשכוליות אדומות, שיועברו כעת לטובת נזקקים.

 

מתאים לכם לעצב לעצמכם את העתיד כבר היום?

|