סופ"ש במגרשים: עפולה התפרקה, גלבוע הפתיעה, מגדל העמק מרשימה

החבורה של אייל לחמן התפרקה בבית 2:5 מול בית"ר ת"א/רמלה, נצרת עילית רשמה הפסד 1:2 מול ראשון לציון, אסי גלבוע הפתיעה את בית שאן עם ניצחון 2:0 בתענכים, ומגדל העמק רשמה ניצחון שני רצוף בדרך למקום ה-5

בסופ"ש האחרון היו לא מעט משחקים מעניינים באזור. נתחיל עם המחזור השמיני בליגה הלאומית. הפועל עפולה הגיעה עם המון ביטחון והתלהבות למשחק הביתי מול בית"ר ת"א/רמלה המפתיעה וקיוותה להשיג ניצחון שיקפיץ אותה לחלק העליון של הטבלה. ההתחלה הייתה מבטיחה כשהקבוצה של אייל לחמן הובילה פעמיים במהלך המחצית הראשונה, אבל אז הגיעה ההתפרקות בהגנת עפולה בחצי השני והקבוצה רשמה תבוסה משפילה 5:2, ששוב מכניס את המערכת ללחץ גדול. עוד בליגה הלאומית: הפועל נצרת עילית רשמה הפסד 1:2 מול ראשון לציון, ואחי נצרת סיימה ב-0:0 ביתי מול עירוני נשר.

בליגה א' נרשמה הפתעה נעימה בתמגרש בתענכים, כאשר הפועל אסי גלבוע שערב המחזור הייתה במקום האחרון בטבלה והחליפה מאמן (רפי בוסקילה על הקווים), גברה בבית 2:0 על הפועל בית שאן היומרנית. כבשו לזכות גלבוע: שלומי מראד ועידן דוד. עוד בליגה א' צפון: הפועל מגדל העמק המפתיעה רשמה ניצחון שני רצוף בליגה, הפעם 1:0 על כרמיאל/צפת במשחק שנערך במגרש בבית שאן. בזכות הניצחון החבורה של שלום לוי קפצה למקום החמישי בטבלה.

במשחק העונה בליגה א' צפון נפרדו הפועל איכסל והפועל חדרה ב-1:1.